• heyhey,
    k heb n lerares voor duits en ze haat me ze stuurt me altyd naar buiten terwijl k niks doe of k kryg bakken huiswerk mee naar huis of k moet nablyven k bedoel : god schiep aard mens en dier maar welke mongool bracht deze leraar hier ?
    wtf moet ze van me .... maar k heb mezelf vandaag beloofd om haar lessen vooraltijd te vrstoren tenzy k c-ker weet dat k t niet meer moet doen.

    wat zou jy doen?

    BTW:willen jullie myn story lezen? its my first story


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik denk dat haar nog meer verstoren je cijfers niet zo goed maken xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik zou gewoon rustig blijven doen, want anders komt er alleen nog maar meer zooi. That's life. (: Over een paar jaar ben je van haar af.


    wth.

    Je kunt je beter gedeist houden, je blijft nou eenmaal de leerling en zij staat toch boven je, hoe onaardig ze ook is.

    Carcass schreef:
    Ik denk dat haar nog meer verstoren je cijfers niet zo goed maken xd.

    Haha, idd x) Doet ze dit alleen tegen jou, of tegen heel de klas? Als het enkel tegen jou is, stap je gewoon naar de directie. Als je hen verteld hoe ze zich gedraagt tegenover jou, kunnen die wel ingrijpen. Als ze zo doet tegen alle leerlingen, dan zou ik gaan samenspannen en haar weg pesten (duivel)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 19:50 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik zou het net niet uitlokken. Als het zomaar blijft, zou ik gewoon naar de directie stappen. Of eens aan haar vragen na de les waarom jij de zondebok bent.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zou het net niet uitlokken. Als het zomaar blijft, zou ik gewoon naar de directie stappen. Of eens aan haar vragen na de les waarom jij de zondebok bent.

    eigenlyk heb k al GEPROBEERT om met r te PRATEN maar dat lukte niet dus moest k maar schreeuwen haha best raar eigenlyk..,.


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    invincible schreef:
    Je kunt je beter gedeist houden, je blijft nou eenmaal de leerling en zij staat toch boven je, hoe onaardig ze ook is.

    beyoncejbfan schreef:
    (...)
    eigenlyk heb k al GEPROBEERT om met r te PRATEN maar dat lukte niet dus moest k maar schreeuwen haha best raar eigenlyk..,.

    Ik zou niet proberen haar te irriteren. Als zij dan gaat klagen, krijg jij alles op je dak.
    Probeer eerst eens enkele lessen normaal te doen in haar les. Gewoon opletten en beleefd antwoorden. Als jij dan voor schut wordt gezet door haar of jij krijgt uit het niets extra opdrachten, dan zou ik er gewoon mee naar de directie stappen. Of laat je ouders naar de directie stappen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    invincible schreef:
    Je kunt je beter gedeist houden, je blijft nou eenmaal de leerling en zij staat toch boven je, hoe onaardig ze ook is.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou, eerlijk gezegd, dat ook doen, als ze me zonder reden buitenstuurt kan ik evengoed ook die les verstoren, dan heeft ze tenminste een reden.


    None but ourselves can free our minds.

    Carcass schreef:
    Ik denk dat haar nog meer verstoren je cijfers niet zo goed maken xd.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    geen idee:|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien doe je wel iets verkeerd, zit je te kletsen ofzo.
    Is dat niet zo, ga dan langs de directeur (of bij wie je ook langs moet gaan voor klachten op jouw school)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Scandal schreef:
    Ik zou het net niet uitlokken. Als het zomaar blijft, zou ik gewoon naar de directie stappen. Of eens aan haar vragen na de les waarom jij de zondebok bent.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Gewoon rustig doen en proberen niet op te vallen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.