• Ik heb dus een rol voor mijn storie First my roommate, now my lover. nodig als de vriendin van Bill.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter -uitgebreid-:
    Foto:
    Extra:


    Not the first one, but the best one.

    Beelzebub heeft de rol!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:56 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam: Shirley.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief, verlegen maar toch wel een grote bek.
    Foto: http://i54.tinypic.com/jgk57t.jpg
    Extra: Houd van Gitaarspelen.


    What's this? LOL

    Naam: Nicky Summer
    Leeftijd: Wat het beste past in jou story.
    Karakter: Lief, maar ook wel eigenwijs. Kan redelijk koppig zijn, maar heeft soms ook wel toe. Het belangrijkste in haar leven zijn haar vrienden, waar je dus ook niet aan moet komen, en zodra ze iemand in haar hart sluit zal ze die persoon er niet zo makkelijk uit laten.
    Foto: klik
    Extra: Houdt heel erg van zingen, ook al bakt ze er niet zoveel van, ze kan het wel heel de dag door doen./Plus speelt piano sinds haar zevende.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 22:40 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Naam: Charlotte
    Leeftijd: 19
    Karakter: lief als ze je mag, is blij met weinig, wil niet profiteren van andere, wilt iedereen te vriend houden en als ze boos is, is ze goed boos.
    Foto: http://i40.tinypic.com/260wg0x.jpg
    Extra: heeft altijd al een tattoo gewild


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Naam: Jaimee
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief, zorgzaam, en spontaan.
    Foto: http://media.photobucket.com/image/chelsea%20staub/apexz35/chelsea-staub.jpg
    Extra: Speelt gitaar en maakt zelf liedjes.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 23:34 ]


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    Naam:Mitchy Elle Scarlett Brandy Noway
    Leeftijd:19
    Karakter: Mitchy is een enorm spontaan meisje wat alles uit het leven wilt halen. Ze heeft eeng gezonde dosis humor en is altijd in voor een geintje. ze is erg lief en knuffelt graag. Ook is Mitchy erg creatief en heeft altijd overal een oplossing voor. Ook is ze totaal niet op haar mondje gevallen en zecht ze wat ze denkt. ze heeft een helle eigen mening waar z enooit van af zou wijken. voor haar vrienden en familie zou ze door het vuur gaan.
    Foto: Mitchy
    Extra: zingt het leifst dag en nacht. is geoberdeert door foto's maken. en heeft een tattoo op haar pols. het zijn de Letters DLN die staan voor Dylan. haar overleden tweelingbroer

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 22:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Anissa Aniversario
    Leeftijd:20
    Karakter :Ik ben een heel gezellige meid die zeer spontaan is. Staat er niet enkel bekend om een party-animal te zijn maar ook een heuze fashionista. Ik ben tevreden over mijn uiterlijk en best zelfzeker. Als het op liefde komt ben ik heel loyaal en aanhankelijk. Ik zal nooit iets met iemand beginnen als ik weet dat het niets betekend of niet lang zal duren.
    Ik heb een groot hart. Ik hou van de kleine, mooie dingen in het leven. Ik pas me makkelijk aan. Ik hebt helemaal geen nood aan te veel drama en poespas.

    Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=177826
    Extra: Studeert journalistiek, zou later graag redactrice van een mode tijdschrift worden.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 23:00 ]

    oke mijn vorige keer ging slecht want ik had perongeluk mijn bericht weggehaald zonder hem op te slaan of wat dan ook dus hier even opnieuw: vriendin bill:

    naam: ivana verschuren
    leeftijd: 19 jaar
    karakter: lief als ze iemand heeft gevonden (de ware) laat ze die niet zomaar gaan, vrolijk tenzij ze met het verkeerde been uit bed stapt, spontaan, grappig is in voor een grapje maar vind het ook leuk om zelf grapjes te maken, blij met wat ze heeft en wat ze krijgt en een beetje ego (maar dat hoort erbijxD)
    foto: http://lh5.ggpht.com/_mLxKCREnAUM/SuMri6RiHCI/AAAAAAAAAn0/-V0dteody5s/Emo%20Black%20Hait%5B14%5D.jpg?imgmax=800
    extra: wil heel graag een keer paracutespringen (ja orgineel heaxD)


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    Naam: Xetha Flash
    Leeftijd: 19
    Karakter -uitgebreid-: Erg vriendelijk en behulpzaam, tenzij je d'r boos maakt. Dan is ook meteen haar hele dag verpest.
    Ze is ook wel slim, maar doet zich liever voor alsof ze dom is. Moodswings komen ook erg van pas in haar gebruikelijke leventje.

    Foto: Deze of anders zij en als die ook niet goed is dan deze maar.
    Extra: Seks vindt ze zeker niet onbelangrijk in een relatie.

    Ik beloof je dat ik voortaan bij elk deel netjes zou reageren als je mij kiest ;a


    Scream for mercy!

    Naam: Britheny Woods.
    Leeftijd: Achtien
    Karakter -uitgebreid-: Is lief, beetje verlegen, denkt eerst aan anderen dan pas aan zich zelf. Kan met zingen haar gevoelens uiten. Is soms overgevoelig. Is heel vaak hardstikke hyper. Probeert anderen tevreden te houden wat soms tegen haar gewerkt word.
    Foto: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=qobz7s&s=7
    Extra: Heeft een tongpiercing en een navelpiercing. Kan best goed zingen. x;D


    Wees altijd trots op jezelf! <3

    Naam: Jesz Jansen.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief, Gemeen als je gemeen tegen haar bent, Past zich goed aan aan waar ze leeft/woont, Snel boos door haar autisme maar dat gaat al beter door medicijnen, Ze is shopaholic en als ze zegt dat ze van iemand houd betekent dat veel meer dan alleen het woordje houden van.
    Want dan meent ze het echt.
    Foto: Klik hier
    Extra: Zingen is haar hobby, Ook speelt ze gitaar en is ze vrij creatief.
    Ze maakt haar eigen kleren maar shopt ook vaak.
    Ze heeft Autisme.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 7:39 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Naam:
    Gwenyth Peach
    Leeftijd:
    20
    Karakter -uitgebreid-:
    sterk(fysiek en mentaal), als je haar leert kennen is ze heel aardig, tegen mensen die ze niet mag doet ze toch aardig tenzij ze gemaan tegen har doen, dan doet ze gemeen, bitchy en arrogant terug op een manier dat iedereen haar verwonderd aanstaart en de anderen niks meer durven te zeggen, toch is ze eigenlijk verlegen en breekbaar, ze kan veel praten, en ze heeft een zwak voor kleine kindertjes en de mensen van wie ze houd, gebeurd er iets met hen doet ze echt alles om ze te redden. ze houd van zingen en ze is nog maagd.
    Foto:
    http://3.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SRLBUIXaBzI/AAAAAAAACW0/1m71gODgGao/s320/Razored%2BScene%2BHairstyle.jpg
    Extra:
    ze heeft ooit meegedaan aan een zangprogramma wat soms voor probleempjes kan zorgen omdat ze erdoor herkend word.


    Live young, wild and carefree ~

    Naam: Gabriëlle Elisabeth
    Leeftijd: 21
    Karakter -uitgebreid-: Spontaan, serieus, houd van dieren, behulpzaam, avontuurlijk, houd niet van pestende mensen, lief voor andere, heel zorgzaam, houd van kinderen. Kan er niet tegen als er troep is.
    Foto:Foto
    Extra Heeft alleen in haar oren een piercing, nog geen tattoo's. Zoekt naar de ware liefde. Speelt gitaar en zingt een beetje. Is zeer muzikaal. Vind kinderen echt geweldig en zou graag 2/3 kinderen willen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Naam: Vicky Harding
    Leeftijd: 20
    Karakter -uitgebreid-: Vicky is ontzettend eigenwijs. Ze heeft haar eigen stijl en laat zich niets door niemand vertellen. Ze staat bekend om haar sarcastische humor maar is een ontzettend lief meisje. Ze houdt er absoluut niet van als mensen haar zeggen wat te doen, of als ze haar binnen houden en ze nergens anders heen mag. Als je haar zou zien zou je denken dat ze een ontzettende flirt is, maar dat is ze niet. Ze houdt van uitgaan maar niet te veel.
    Foto: Hierzo
    Extra: Ze rookt zo nu en dan, ze heeft een tattoo op haar onderrug, en nog een letter ‘J’ getatoeëerd achter haar oor, die staat voor haar overleden broertje Jayden.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Naam: Nikki Janmaat
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter -uitgebreid-: ik ben een prater maar kan ook verlegen zijn, eerlijk, trouw, zal nooit vreemdgaan, beetje raar, behulpzaam (wil altijd iedereen helpen), bijna altijd vriendelijk, aardig, lief en nieuwsgierig.
    Foto: komt nog
    Extra: mega Cinema Bizarre Fan en ik wordt ook Usher Fan, hou van dansen, muziek is mijn emotie, bij een relatie is de regel: Jij kunt alles krijgen of helemaal niks, hoteldebotel van Bill, heel erg verlieft op Bill, vegatarisch, ik doe altijd wat ik wil en ik ben op zoek naar de ware liefde.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 9:46 ]


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!