• Want ik heb zo'n hekel aan die kutMUGGEN. 's nachts dan lig ik in mijn bed en komt er zo eentje overvliegen. Dag slaap. Ben je weer de hele tijd bezig met die mug zoeken & killen. (cat)


    Wat doen jullie altijd als je 's nachts een mug hoort?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 9:18 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Reassurance schreef:
    Doodslaan met een tijdschrift. Het probleem is alleen dat ik hem vaak niet meer kan vinden :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Proberen dood te slaan, maar ik heb er gelukkig maar weinig last van.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    dan krijg ik sterke moordneigingen die ik graag uitvoer met het eerste beste boek of iets dat ik vind en dan ga ik lekker slapen, en vind ik hem niet dan blijf ik net zolang tegen alles aan slaan dat ik hem weer hoor, en een vader is ook handig =)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Héhé, wat kan ik zeggen. Ik doe alsof het die lastpakken van school zijn, en voila. Zullen ze nooit meer een voet meer zetten in mijn kamer.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het is maar net hoe moe ik ben. Als ik al geslapen heb, laat ik hem. Als ik nog niet geslapen heb, mep ik hem dood no matter what (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel hard vloeken en het deken over mijn kop gooien.
    (Ik ben altijd te moe om ze dood te slaan)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik sla om me heen en gooi mijn deken over mijn hoofd heen


    Fat chance.

    Het licht even aandoen, om te zien of ze nog ergens rondvliegt in mijn buurt, en dan terug slapen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jonge, ik zei net tegen mijn papa dat hij naar mijn kamer moest om muggen te gaan vangen. Eng gewoon.
    Maar ik stuur mijn papa er dus op af. Ik heb heel de zomer geen muggen gehad terwijl al de rest er wel hadden, en nu heeft niemand er, en ik wel. Echt jonge, stomme beesten. Ik probeer gewoon te slapen en de mug te negeren, haha. Of steek mijn iPod oortjes in zodat ik ze niet hoor -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Net zolang zoeken totdat ik die kutmug heb gevonden en heb dan een langzame en pijnlijke dood geven. :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Vannacht had ik er serieus 8. En dat vond ik verdomd kut. Ik heb er geloof ik 7 vermoord, maar vanochtend zag ik er weer een, dus dat word vannacht weer jagen D:


    Hope goes lost but never dies.

    aaaaaaaaaaagrh rotbeesten. echt ik wordt later muggentenniser. wij hebben zo'n elektrice vliegenmepper, met stroom. lkkr tennissen. rotbeesten. ik wordt er altijd saggo van


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik word er niet van wakker ofzo, maar als ik er een zie vliegen dan mep ik m wel dood met een krant.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    OHMYMESSI schreef:
    Vannacht had ik er serieus 8. En dat vond ik verdomd kut. Ik heb er geloof ik 7 vermoord, maar vanochtend zag ik er weer een, dus dat word vannacht weer jagen D:

    Misschien je raam eens eerder dichtdoen als je licht aanstaat? (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    moll schreef:
    ik heb nooit last van muggen, een hor is DE oplossing (=

    Ja, zo heb ik ook een tijdje een klamboe geprobeert.

    Zat dat *_)*@#-ding IN mijn klamboe -_-


    ars moriendi