• Ik ga een verhaaltje maken en die moeten jullie veder bedenken okee???


    Hier komt die:

    Bill,Tom,Gustav en Georg lopen door het park,Opeens zegt Bill:Jongens??T&G&G:JHaa.B:ik moet pissen.T:dan ga je toch en hij wijst naar een struik.Bill loopt er naar toe en rits zijn gulp van mijn broek een stukje naar beneden.En hij begint te pissen.Opeens komt er een meisje langs lopen en roept:Ieuwwwwww zie hem daar en ze wijst naar Bill.Bill schrikt en kijkt op en dan pist hij over zijn hand.Gadverredammeee Roept hij.T&G&G liggen in een deuk.Het meisje loopt naar Bill toe en kijkt hem grondig en zegt dan:

    Het meisje loopt naar Bill toe en kijkt hem grondig en zegt dan: He ben jij niet van die ene band je weet wel Tokio Hotel of zo iets Bill: Ja dat klopt!
    Meisje: Mijn vriendin is fan van jullie en ik snap dus echt niet wat ze in jullie ziet!Tom komt eraangelopen Het meisje zegt: En jij hoort zeker ook bij dat Tokio geval Tom: ja dat klopt en als jij zo tegen me broer doet kan je beter ..... (vul in en maak verder)

    Dan kan je beter opzouten want anders mep de Tomster je dadelijk op je bolle oog. Bill kijkt Tom kwaad aan:'Zoiest zeg je niet man!' En hij duwt hem weg. *TOM*:'Ieh gadver blijf me je pishand van me af!!' Gustav en Georg liggen helemaal in een deuk. Het meisje stam nu ook op G&G af en zegt..


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou ik weer...Er komt me iets te binnen :P.


    Het meisje stapt op G&G af en zegt:EN wat zitten jullie stom te lachen??G&G stoppen gelijk en kijken het meisje verbaast aan.Wat nou?Ow god wat zijn jullie lelijk.bleeehhh en het meisje zwaait met haar hand voor haar gezicht.Gustav:ZO iets zeg je niet.Meisje:nou ik wel,hoor je toch?Georg:Dat hoor ik ja en doe eens rustig.Meisje:dat bepaal ik zelf wel,maaree Het ruikt hier een beetje vreemd en ze kijkt Bill kant op.Bill wordt rood en zegt:



    Verzin maar

    Ehm ja hallo sinds wanneer ruikt pis lekker?
    Meisje lacht Bill uit. Whahahaha Suk-kel!
    Dit meisje moeten we terugpakken! zegt Bill kwaad.
    Ze lopen naar het meisje toe ...

    (ga maar door,iemand)


    It's heavy but you are not the only one

    -&&nd geven haar de kietel dood.
    'Stop niet doen blijf met jullie vieze handen van mij af vieze jongetjes!'
    G&G stoppen meteen Bill ook maar Tom gaat door.
    Totdat.......


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het meisje hem een klap geeft en tom verbaasd opstaat.... het meisje en nu kappen jullie der mee ja?? ik vindjullie egt kinderachtig.. geen wonder dat er haters bestaan :@ tom kijkt haar droog aan en loopt op haar af.. het meisje kijkt hem van top tot teen aan en tom zegt; wat wil je eigelijk van ons?? meisje;............


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    meisje: ik wil een zoen van jou je bent mooier dan die lelijkers daar *wijst naar G&G* tom: what? da zeg je niet over men vriende, maar je mag me wel een zoen geven.. en hij tuit zen lippe al.het meisje staat zon 1 cm van tom verwijderd, sluit haar ogen maar loopt dan naar bill....


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    en kust hem vol op de mond. 'wtf?' roept Tom boos. Het meissje grijnsd tevrijde en loopt schuddend met haar kont weg. Iedereen blijft verbaasd achter? Tom staard haar met open mond achternaa.. Het meissje..

    Het meisje : doe je mond toe je vangt vliegen.
    Tom : 't is nog waar ook. Tom probeert vlieg uit te spugen en die komt dan in bill's haar terecht.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bill gilt en zwaait wild met zijn armen.TOM!!!haal hem weg!!!gilt die.Hij is al dood hoor xD,Zegt Tom.Ooowww...Maar haal hem A.U.B. eruit!hoezo??vraagt Tom.Jij hebt hem in mijn haar gespuugt!Jah duss??zegt hij.God Tom wat heb jij,ben je jarloers omdat dat meisje jou niet zoende??zegt Bill.Ik zie dat Tom me woendend aan kijkt en ik zie een ader kloppen bij zijn slaap.Tom :

    Tom: GVD,Bill da was mijn meisje en jij pikt haar af ondertussen neemt Tom een hapje van een kek die Gustav hem heeft gegeven en spuuft het in Bill haar:bill

    Bill: GODVER TOM da doe je expres.nietes antwoort tom.Bill stap kwaat naar Tom en vrijft met zijn pis handen door tom zen haar.MAN nu is gans mijn haar verbrot.nu moet ik da der weer uitwassen.Bill;toch ni mijn probleem ik heb nu teminste mijn handen kunnen afkuisen.georg en gustav komen niet bij van het lachen tot tom opeens...

    ...een van de condooms uit zijn zak noor hun kop smijt.de g's kijken hem verbaasd aan,maar....

    zeggen niks.,,
    Opeens staat Simone der en zegt: "TOM BILL OPHOUDEN NU!"De KaulitzTwins zijn gelijk stil.Maar dan......


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.