• Zoals je al kan lezen ben ik al 3 jaar verliefd op dezelfde jongen.
    hij zit nu in de 4e en ik in de 3e. Maar toen ik hem voor het eerst zag Deeemm.. En nu ook elke keer weer.
    Sinds de 2e rookt hij dat is weer een min punt.
    Maar ik ben echt een schijtert van hier tot tokio en durf en niet zomaar op hem af te stappen.
    Wat moet ik nou doen ?
    Beginnen met roken om zijn aandacht te vragen ?
    Wij moeten buiten roken dus dan kan ik hem wel elke keer zien enzo
    maar ik weet echt geen raad !
    Help meeee !!


    Bieberfeverrr <33333!

    Kikkeli schreef:
    NEEEEEE. Niet roken alleen voor hem D:
    shooooot.
    Toch, gewoon op hem afstappen. Of contact zoeken via hyves, msn enzo.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Strobelight schreef:
    (...)
    Nee.
    geloof me, ik rook, en daar wil je niet mee beginnen, zelf niet voor die leuke jongen!


    okej :)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 20:06 ]


    Bieberfeverrr <33333!

    Zeker niet gaan roken. Dat is gewoon dom, want straks wordt het niets met die jongen en dan zit jij met dat roken opgescheept. Probeer gewoon een gesprek met hem te beginnen? Of voeg hem toe op Hyves, zodat je daar een gesprek kan beginnen als je hem echt niet in het echt aan durft te spreken. Ga in ieder geval geen domme dingen doen om een jongen zijn aandacht te krijgen, dat is het echt niet waard.

    Roken vrienden van je ? Anders konden zij roken waar hij staat en jij staat der dan gewoon bij, dan ben je toch ook dicht bij hem & kan je een praatje slaan ?
    (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Roken vrienden van je ? Anders konden zij roken waar hij staat en jij staat der dan gewoon bij, dan ben je toch ook dicht bij hem & kan je een praatje slaan ?
    (nerd)


    Ja veel vrienden van me wel ja, maar als ik het zeg tegen hun gaan ze gelijk zeggen oeeeh, en trekken ze me naar hem toe enzo en ik ben echt een schijterd.


    Bieberfeverrr <33333!

    mensen ik krijg nu wel elke keer gewoon op hem afstappen

    praatje maken.

    Maar wat moet ik zeggen

    Ik ken hem al heel mijn leven
    ik weet waar hij woont hoe zijn broers en zussen heten
    Zijn hobbys
    hoe oud hij is
    msn Hyves
    ensoo

    enw at moet ik doen als het stil is ?


    Bieberfeverrr <33333!

    Je kan praten over school ? Of je kan naar zijn hobby vragen, waarschijnlijk praat hij daar graag over. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Je kan praten over school ? Of je kan naar zijn hobby vragen, waarschijnlijk praat hij daar graag over. :3


    kej zal proberen :)

    dankjewell


    Bieberfeverrr <33333!