• Ja, gisteren was ik dus op 't concert van Jason Derülo. Mocht er een meisje op het podium. Echt jonge, ik wou dat ik daar zat. Mijn filmpje. let niet op mijn slechte kwaliteit! 1.60 begint 't trouwens.

    By the way, 't was echt leuk. En het voorprogramma waren 3 sletjes, maar ze zongen wel goed en ik vond hun liedjes wel leuk. En jonge, ik zag Imke -Pliena-, ik wist niet eens dat ze er heen ging en andersom ook niet. Ze stond recht voor me, kei toevallig. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 19:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Dat meisje kijkt anders niet bepaald blij ofzo :')

    Maar fijn dat het zo leuk was!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Dat meisje kijkt anders niet bepaald blij ofzo :')

    Maar fijn dat het zo leuk was!

    Op 't filmpje zie je 't indeed niet goed -zoals ik al zei, slechte kwaliteit.- Maar ze was wel blij en echt, ze ademde heel raar. Je zag haar echt trillen. Op het filmpje dus niet. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is wel tof voor dat meisje (:


    -

    Ik zou het besterven vanbinnen als Jason Derülo zijn arm om me heen zou slaan. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik zou het besterven vanbinnen als Jason Derülo zijn arm om me heen zou slaan. o_o

    Geloof me, ik ook! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Holy shit!
    Op het einde een beetje... ik zou meteen of 1. flauwvallen of 2. hem meteen op de bek nemen._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is misschien leuk als je dat kan meemaken, maar zoiets hoort toch gewoon bij de show, morgen is hij al vergeten dat ze ooit bestond. -als dat een troost mag zijn haha- :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Het is misschien leuk als je dat kan meemaken, maar zoiets hoort toch gewoon bij de show, morgen is hij al vergeten dat ze ooit bestond. -als dat een troost mag zijn haha- :9~

    Tuurlijk, elke show haalt hij een meisje uit het publiek. Net als Enrique,.. Maar dan nog, als je zo iets meemaakt. Dat onthoud je zelf wel voor altijd, volgens mij. Zeker als 't één van je favoriete artiesten is.


    Some people make the world special just by being in it

    Ewl, hij raakt haar ook gewoon aan. Dat zou ik niet zo fijn vinden :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Dat is wel tof voor dat meisje (:


    All this dampness is damp.

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Tuurlijk, elke show haalt hij een meisje uit het publiek. Net als Enrique,.. Maar dan nog, als je zo iets meemaakt. Dat onthoud je zelf wel voor altijd, volgens mij. Zeker als 't één van je favoriete artiesten is.

    An experience of a lifetime :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Happysnail schreef:
    Ewl, hij raakt haar ook gewoon aan. Dat zou ik niet zo fijn vinden :'D

    Maar als je dat niet zou willen zou je niet staan gillen wanneer hij vraagt om iemand op 't podium te nemen, wat zij dus wel deed, niet dan?


    Some people make the world special just by being in it

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    An experience of a lifetime :9~

    Ja, je neemt de woorden uit mijn mond! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Maar als je dat niet zou willen zou je niet staan gillen wanneer hij vraagt om iemand op 't podium te nemen, wat zij dus wel deed, niet dan?

    Weet ik niet? Als ik daar gewoon op 't podium mag zitten, zonder dat diegene me aanraakt. Gewoon dat hij 't liedje voor mij zingt, dan vind ik 't niet erg :') Ik zou me erg ongemakkelijk voelen als diegene zo dichtbij me zou staan en me aan zou raken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Weet ik niet? Als ik daar gewoon op 't podium mag zitten, zonder dat diegene me aanraakt. Gewoon dat hij 't liedje voor mij zingt, dan vind ik 't niet erg :') Ik zou me erg ongemakkelijk voelen als diegene zo dichtbij me zou staan en me aan zou raken.

    Hm, ja. Maar ik denk dat je dat bij hem wel zou verwachten dat hij je zou aanraken. Op 't concert van Enrique Iglesias kuste hij die vrouw ook gewoon. Zaten ze daar lekker voor mijn neus te tongen. -stond helemaal vanvoor-


    Some people make the world special just by being in it