• Ja ik ga morgen avond na me basketbal wedstrijd denk nep nagels Op doen (: niet dat ik het eerder heb gedaan ofzo maarja :-P

    Wie heeft er nu nep nagels op?? Of ooit opgehad??(-:


    My heart is yours and so am I

    Nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het als ik jou was niet doen, ik heb het 1 keer gedaan en ik kon niet eens meer normaal typen of na de wc m'n broek ophalen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik nog nooit
    en mag ook niet van mijn opleiding
    maar ik wil heel graag van die mooie naturel nep nagels niet van die hele langen hoor

    oops..

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 20:25 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Sigaaar schreef:
    k krijg mijn lenzen er niet uit als ik nagels op doe. da's best balen, want ik vind ze wel altijd leuk (:


    we were always meant to say goodbye.

    Een keertje.
    Ik brak ze allemaal af toen ik mijn broek/schoenen/andere kledingstukken probeerde aan en uit te doen. Persoonlijk vind ik het geen aanrader.


    Your call, Detective Shinypants.

    Cornflakes schreef:
    Ik zou het als ik jou was niet doen, ik heb het 1 keer gedaan en ik kon niet eens meer normaal typen of na de wc m'n broek ophalen.
    Dat had me vriendin ook (lol) maar na 4 dagen xD best lang maar toen kon ze wel meer dingen doen maar die dag erna vielen de eerste eraf :-P


    My heart is yours and so am I

    ik!

    klik hier voor foto


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooit gehad en wil het ook niet.


    -

    ik heb het ooit gehad, maar ik heb ze afgebroken omdat ik erdoor geen gitaar kon spelen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heatherfield schreef:
    Nog nooit gehad.


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYSETH schreef:
    ik!

    klik hier voor foto

    Die zijn wel mooi.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb ze vaak, heb nu roze met Louis Vuitton logo erop (:
    Jammer genoeg zijn ze niet zo'n goede kwaliteit..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nooit, omdat mijn eigen nagels goed genoeg zijn als ze een beetje op lengte zijn. Die worden dan vaak voor nep aangezien :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Heatherfield schreef:
    Nog nooit gehad.


    All this dampness is damp.