• Ik zit hier dus voor een keertje ontschuldig achter mijn computer. Hoor ik toch wel opeens een enorme knal (cat) Ik woon in een woonbuurtje in duitsland, mijn huis is omgeven door andere huizen. Dus ik denk dat er iemand ontploft is maar ik ben te tam om op te staan en uit mijn raam te kijken. Kun jij het even voor me doen ? :Y)
    Ach ik moet het topic nuttig maken; horen jullie ook wel eens knallen ofzo?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ehm, nee 8D

    En hier in de buurt hoor je constant knallen, dus ik ben eraan gewend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De buren spelen de hele dag door op de drum. Telt dat mee? :Y)


    All this dampness is damp.

    Heatherfield schreef:
    Ehm, nee 8D

    En hier in de buurt hoor je constant knallen, dus ik ben eraan gewend.

    Whut ? Hoezo dat ?
    Ik ben er niet aan gewend, de laatste keer dat ik knallen hoorde was het op een camping toen er 5 caravans ontploft waren ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Heatherfield schreef:
    Ehm, nee 8D

    En hier in de buurt hoor je constant knallen, dus ik ben eraan gewend.

    Bij mij ook alleen zijn het bij mij van die klootzakken die vuurwerk midden in het jaar afsteken als ik de volgende dag een so of pw heb en dus wil slapen!!!

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Whut ? Hoezo dat ?
    Ik ben er niet aan gewend, de laatste keer dat ik knallen hoorde was het op een camping toen er 5 caravans ontploft waren ;x

    Onploft?! Wtf? WAA of eh Waarom?

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Bij mij ook alleen zijn het bij mij van die klootzakken die vuurwerk midden in het jaar afsteken als ik de volgende dag een so of pw heb en dus wil slapen!!!

    Dat vind ik best cool. Dan heb je mooi vuurwerk 's avonds :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Dat vind ik best cool. Dan heb je mooi vuurwerk 's avonds :Y)

    Strijkers, daar heb ik niks aan, ach ja ik zal me ooit nog eens rot lachen om iemand die zijn hand kwijt is :Y)

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Onploft?! Wtf? WAA of eh Waarom?

    Ik heb geen idee. Een kortsluiting in één caravan en die ontplofte dus en daardoor de andere ook. Er ging wel niemand dood dus dat is positief (': Ik dacht dat wo3 was uitgebroken:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Whut ? Hoezo dat ?
    Ik ben er niet aan gewend, de laatste keer dat ik knallen hoorde was het op een camping toen er 5 caravans ontploft waren ;x

    Omdat je hier van die zielige knulletjes hebt die hun eigen vlinderbommetjes maken enzo (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Omdat je hier van die zielige knulletjes hebt die hun eigen vlinderbommetjes maken enzo (cat)

    -Grinnikt- Vlinderbommetjes? Klink best wel fout, O.o

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    -Grinnikt- Vlinderbommetjes? Klink best wel fout, O.o

    Zoek filmpje op Youtube :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In open veld? 't Is hier zo stil als wat. Als er geluid is zijn het voorbijrijdende tractoren. 8D En soms auto's, maar dat is amper. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Zoek filmpje op Youtube :'D

    Gheghe best grappig XP

    Buiten een ballon, nein.


    Some people make the world special just by being in it

    Springfield schreef:
    In open veld? 't Is hier zo stil als wat. Als er geluid is zijn het voorbijrijdende tractoren. 8D En soms auto's, maar dat is amper. (:

    Dat had ik vroeger ook. Het is echt wennen om van het platteland met allemaal velden rond je huis naar de stad te verhuizen. Ik denk niet dat ik er ooit helemaal aan zal wennen. Ik heb wel een autogarage naast mijn huis dus misschien dat het daarvan is.


    We're hiding behind skin that's too tough