• Een paar maanden terug had ik geld gevonden bij de pinautomaat van de Rabobank, in Emmen. €50,-. Dat had ik meegenomen. Zouden vast wel meer mensen doen. Die vrouw zag ik niet meer, dusja.
    Vandaag werd mijn vader gebeld door de politie, ze wouden mijn nummer en me dan daarover bellen. Er zou verder niets mee gedaan worden, of zo. Mijn vader heeft dus een hersenbloeding gehad en heeft per ongeluk mijn oude nummer gegeven. Dus ze konden mij niet bereiken.
    Net belde ik zelf naar de politie toe, aangezien ik geen gezeik wil. Bleken die mensen niet meer aanwezig te zijn, moet ik morgenochtend terugbellen. Prima, wil ik best doen, maar ik vind het wel overdreven hoor..
    Ach, ik heb het geld nog en ik wil het prima teruggeven, dus veel problemen zal dit wel niet opleveren, althans dat hoop ik. Anders heb ik echt een groot probleem, vanwege de baan die ik wil gaan doen en zo. :l

    Wat vinden jullie ervan? Wat denken jullie dat ze van me willen? Wat zouden jullie hebben gedaan? En is er toevallig iemand die dit ook ooit heeft meegemaakt? ;x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neej ikke niet.

    Gewoon terug geven wat je al zei ;) ik denk niet echt dat je problemen mee zal krijgen, Dat denk ik he... Gewoon eerlijk tegen ze zijn ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zou het ook hebben meegenomen hoor :'D

    Hoe weten ze dat jij het geld had uiteindelijk dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Ik zou het ook hebben meegenomen hoor :'D

    Hoe weten ze dat jij het geld had uiteindelijk dan?


    Bij de bank hangen camera's. Hoe ze in godsnaam erachter zijn gekomen dat ík dat ben.. Geen flauw idee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heatherfield schreef:
    Ik zou het ook hebben meegenomen hoor :'D

    Hoe weten ze dat jij het geld had uiteindelijk dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    What the fack, dat is inderdaad wel raar. Oke, klote voor die vrouw die die 50 euro verloor maar daarvoor bel je toch niet de politie. Oke, wel als je het niet ruim hebt ofzo, maar oke. Ik zou ook hebben teruggebeld en wel zoiets hebben van what the hell xD

    Ik zou daar echt súperzenuwachtig van worden!

    Gewoon het geld terug geven, zou ik doen, als het me ooit overkomt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Ik zou daar echt súperzenuwachtig van worden!

    Gewoon het geld terug geven, zou ik doen, als het me ooit overkomt.


    Haha, ik was ook bloednerveus toen ik belde, maar ze hadden tegen mijn vader gezegd dat ze er verder niets mee wouden doen. Dus ik denk niet dat ik er echt taakstraf voor krijg of zo. Dat zou ik echt beláchelijk vinden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat een onzin.
    Oke, 50 euro is niet niks, maar om er nu de politie bij te gaan halen?
    Vind ik best wel flauw van die mensen.
    En op geld staat geen naam.
    Wie vindt, mag houden, vind ik.(cat)


    effort never betrays you

    Heatherfield schreef:
    Ik zou het ook hebben meegenomen hoor :'D

    Hoe weten ze dat jij het geld had uiteindelijk dan?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Voiceless schreef:
    (...)

    Bij de bank hangen camera's. Hoe ze in godsnaam erachter zijn gekomen dat ík dat ben.. Geen flauw idee.

    Denk dat ze hebben gecheckt wie er na die vrouw geld heeft opgenomen, en dat ze er zo zijn achtergekomen.
    Maar ik zou inderdaad gewoon vertellen wat je hebt gedaan, geld teruggeven en hoppa, dan is er niets aan de hand.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Denk dat ze hebben gecheckt wie er na die vrouw geld heeft opgenomen, en dat ze er zo zijn achtergekomen.
    Maar ik zou inderdaad gewoon vertellen wat je hebt gedaan, geld teruggeven en hoppa, dan is er niets aan de hand.:Y)


    Dat hoop ik voor die mensen, anders word ik echt zó kwaad. ;x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gewoon zeggen: 'Wie het vind mag het houden!' en dan zo kinderachtig mogelijk je tong uit steken!
    Het is inderdaad een boel gezeik om zo iets! Waarom vind ik nooit geld bij het pinnen (cat)

    Lipsy schreef:
    Wat een onzin.
    Oke, 50 euro is niet niks, maar om er nu de politie bij te gaan halen?
    Vind ik best wel flauw van die mensen.
    En op geld staat geen naam.
    Wie vindt, mag houden, vind ik.(cat)


    Vind ik dus ook. Moet dat mens maar beter opletten, zíj laat het liggen. Dat ga ik ook zeggen aan de telefoon morgen. Kijk, als ze het terug wil, prima.. Maar dan alleen omdat ze die kútpolitie erbij heeft gehaald. Zij moet maar beter oppassen, het is niet mijn schuld dat ze 't verliest.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan me je topic inderdaad nog herinneren.
    Ik vind het trouwens ook de verantwoordelijkheid van die vrouw hoor, zij was zo slordig om haar geld kwijt te raken en niet goed op te letten.
    Gewoon teruggeven dan maar, wel zonde van die money die onderhand van jou was, haha :')


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Ik kan me je topic inderdaad nog herinneren.
    Ik vind het trouwens ook de verantwoordelijkheid van die vrouw hoor, zij was zo slordig om haar geld kwijt te raken en niet goed op te letten.
    Gewoon teruggeven dan maar, wel zonde van die money die onderhand van jou was, haha :')


    Ik ga het alleen maar teruggeven omdat zij zo nodig meteen de politie erbij moest halen. Echt serieus, die belangrijke zaken worden nooit opgelost omdat er ''te weinig personeel is'' en dan gaan ze wel even bellen voor fucking €50. Kunnen die lui niet iets beters gaan doen voor hun loon? >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'