• Ja, rollen.

    Elisa is een meisje met een leeftijd van 20 jaar, al meerderjarig dus. Ze is verhuisd naar London met haar ouders en ze vond het vreselijk om al haar vrienden achter te laten, maar de winkelstraten gaven haar nieuwe hoop. Al houdt ze van de vele mensen in de stad, van de winkels en van de sfeer, nog steeds voelt ze zich niet thuis in Londen. Veel vrienden heeft ze niet, enkel Ryan, wie dan ook haar beste vriend is. Hij was de enige die met haar wou omgaan en haar nam hoe ze was. De andere willen niet met haar omgaan. Ze is lelijk, dat geeft hun een reden om haar liefst te vermijden. Tot ze Rachel leert kennen. Ze is populair, ontzettend mooi en heeft veel vrienden. Ze kan elke jongen krijgen die ze maar wilt, en dat valt er ook aan te merken. Ze is samen met Fernando Torres, de voetballer van Liverpool. Tegenover andere meisjes zoals haar is ze nog wel menslievend. Maar wat als Rachel voorstelt om een metamorphose uit te voeren en Elisa echt mooi wordt, tot zelfs populair.


    Je mag zelf een rol kiezen, wees origineel. Hahah.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Eventuele Titel:

    Ja, alles moet je invullen.:Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Rol: Nieuwe beste vriendin Elise en vriendin Gerard Piqué
    Naam: Mallory
    Achternaam: Marlyn
    Leeftijd: Tweeëntwintig
    Uiterlijk: Mallory
    Karakter: Mallory is niet op haar mondje gevallen. dit kan niet anders met zes oudere broers thuis. Ze weet hoe ze zich moet verdedigen en ze heeft vaak een grote mond als het om haar familie of vrienden gaat. Ze is een echte wildebras en ze houdt ervan om enge dingen uit te halen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en ze maakt iedereen aan het lachen. Als Mallory zich verveelt gaat ze sarcastische opmerkingen maken waardoor ze iedereen rond haar vinger strikt.
    Extra: Ze heeft twee herderhonden, Tucker(13maanden) en Alou(11maanden), waar ze iedere zondagmorgend mee gaat joggen in het park. Achter haar oor heeft ze een tattoo van een klein roze lintje wat voor borstkanker staat. Op haar negentiende verloor Mallory haar moeder aan borstkanker. Ze is het enigste meisje uit een familie van allemaal jongens. Ze heeft nog zes oudere broers die bijna allemaal al getrouwd zijn, kinderen hebben of ergens anders op de wereldbol wonen. Op haar onderrug staat nog een andere tattoo, deze zegt; We all rock, but on our own way. En op haar rechterpols staan de woorden: 'Te Quiero' wat op Gerard slaat.
    Eventuele Titel:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 23:40 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Buurvrouw van Elise
    Naam: Juul
    Achternaam: Chase
    Leeftijd: Twintig
    Uiterlijk: Juul is een meisje die er mooi en goed verzorgd uit ziet. Ze heeft een getinte huid die haar een Spaanse afkomst doet laten lijken, dat is niet waar. Ze komt gewoon uit London maar haar ouders zijn geboren in Spanje. Haar ogen zijn bruin en best klein. Juul's haren zijn lang bruin met wat lichtere highlights er in, ze heeft het vaak los of in een losse staart/knot/vlecht. Ze maakt zich niet erg op maar ze is wel veel bezig met haar uiterlijk, ze gaat vaak shoppen en haar kleding kast puilt ook helemaal uit. Ze draagt verschillende soorten kleding, van rokjes tot baggy jeans en van truien tot hempjes. Ze is vaak wel met de mode maar ze zet ook trends, als zij iets mooi vind en het ziet er gek uit is dat voor haar geen probleem. Ze draagt graag pumps met een felle kleur, Adidas sneakers en laarzen.
    Karakter: Juul is niet een meisje dat alleen met haar uiterlijk bezig is, ze is een niet op haar mond gevallen meisje. Ze staat bekend om haar vrolijke babbels met iedereen, ze praat tegen iedereen en daarom mag iedereen haar snel. Ze maakt graag grapjes en haar lach is erg aanstekelijk. Juul is een slim meisje, zo wil ze soms niet overkomen want ze maakt vaak onnozele opmerkingen en ze is erg onhandig. Maar ze heeft VWO gedaan en ze studeert bij de universiteit. Juul maakt niet alleen snel vrienden maar ook de jongens zien haar wel staan, ze ziet er aantrekkelijk uit maar ze weet altijd een goed praatje te maken. Ze schaamt zich niet snel voor dingen en dat vinden de jongens altijd wel leuk in haar, ze gaat bij het stappen altijd helemaal uit haar dak en daar heeft ze in de ochtend dan altijd spijt van. Juul houdt ervan om echte meiden dingen te doen, shoppen, films kijken, elkaar opmaken en ijs eten. Niemand weet hoe ze het doet maar Juul wordt door iedereen geaccepteerd.
    Juul heeft ook haar negatieve kanten, ze is bijvoorbeeld erg flauw als ze iets niet wil. Als het niet gaat zoals zij het wil stopt ze er meteen mee en dan gaat ze heel bitchy zitten wezen. Juul kan erg bot overkomen en soms ook grof, ze scheldt niet veel maar ze kan iets zo laten klinken dat het gewoon niet aardig meer is. Ze kan ontzettend slecht tegen haar verlies, ze is ook nog eens een aanstelster en soms ook weleens een vriendjes afpakker. Ze probeert altijd mensen te vriend te houden en soms lijkt ze te goed voor deze wereld, maar dat is vooral als je Juul niet helemaal goed kent. Ze is kattig en doet alles op haar manier. Soms zit Juul ook helemaal in haar eigen wereldje, dan komt ze dromerig en zweverig over.
    Extra: Veel mensen weten het niet maar Juul kan heel goed dansen, ze heeft lang op dansles gezeten. Ze kan vooral heel goed popping, ze kan dingen met haar lichaam doen die niet veel mensen kunnen maar ze wil er niks mee. Ze slooft zich natuurlijk wel uit bij het uitgaan want de jongens vallen er wel voor. Juul woont dus naast Elise maar haar huis is groter, dat komt omdat haar ouders stinkend rijk zijn en zijzelf ook. Ze koopt elk weekend nieuwe kleren en schoenen, en als je in haar kleding kast kijkt weet je niet wat je overkomt. Ze leent alleen kleding uit aan haar vriendinnen dus je mag je speciaal noemen als je een hempje van haar mag lenen. Juul heeft in haar huis twee honden rondlopen, Afro en Moose. In haar huis lopen ook drie katten rond, Bro, Ginger en Cat-in-boots
    Eventuele Titel: Ik zal even voor je denken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -geen rol, maar wil je me laten weten als hij online is? (a)-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    -geen rol, maar wil je me laten weten als hij online is? (a)-

    Tuurlijk, met veel plezier, héheh. x


    Some people make the world special just by being in it

    Rol: Verloofde Cesc Fabregas
    Naam: Brooke
    Achternaam: Woodstock
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Brooke
    Karakter: Verlegen naar nieuwe mensen, sociaal, soms wat tikkeltje arrogant.
    Extra: Brooke heeft altijd een medaillon om met een foto van haar moeder, die éen jaar terug was overleden. Gelukkig is haar hart weer een beetje opgewarmd door haar nieuwe liefde, Cesc Fabregas.
    Eventuele Titel:

    - Beauty and the Nerd.
    - Nerd meets Beauty.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 20:36 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga zo invullen _O_
    Even een irritante zak uitschelden (aa)


    You can agree with me or you can be wrong

    Rol: Aanstaande vriendin Dave Villaaaaaa _O_ -sorry, liet me even gaan- EN ik wil iemand zijn van de crew van Liverpool ö Jeweetwel, zo iemand die de hele zooi regelt, en zorgt dat alles goed gaat :')
    Naam: Daphne
    Achternaam: Steward
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Daphne
    Karakter: Daphne is erg gesteld op de planning die ze gemaakt heeft. Als er ongeveer vijf minuten iets uitloopt, loopt ze al bijna te hyperventileren. Als ze niet aan het werk is is ze vaak melig, en vrolijk. Ze kent Londen op haar duim, en is dan ook vaak op alle plekken te vinden. Ze heeft een groot hart, en iedereen wordt snel binnen gelaten. Soms iets te snel.
    Extra: Omdat Daphne haar moeder een spierziekte had, is ze snel volwassen geworden. Ze is amper uit geweet in haar jeugd, omdat haar vader zijn verdriet verdrong door veel te veel te gaan werken. Daardoor moest Daphne alles alleen doen thuis. Maar ze wist niet beter.
    Eventuele Titel: I like the way I am.


    You can agree with me or you can be wrong

    Mag ik er nog een invullen? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil best een rol invullen, maar ik vind dat vriendinnetje van voetballer niet bij de situatie passen van het verhaal.


    SLOAN.

    Rol: Beste vriendin Rachel en later ook vriendin Elisa.
    Naam: Becky Juliet
    Achternaam: Lavire
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Becky, Nog 1
    Karakter: Ze is altijd heel aardig tegen haar vriendinnen, spreekt vaak met ze af en heeft altijd veel lol. Becky is veel met haar uiterlijk bezig, want je moet er natuurlijk wel goed uit zien. Ze is erg gauw melig en ligt al snel in de slappe lach. Op de momenten dat het echt nodig is kan ze best serieus zijn, maar verder doet ze alles voor de gein. Ze heeft altijd haar woordje klaar liggen en kent meer scheldwoorden dan wie dan ook. Flik haar niets, dan pakt ze je 10x zo hard terug. Verder voelt ze zich af en toe stiekem een beetje ongelukkig en ligt zo nu en dan 's avonds te snikken in bed.
    Extra: Soms mag ze Rachel niet, want ze maakt gemene opmerkingen over haar. Maar ze durft er niks over te zeggen omdat ze bang is dat ze de vriendschap verpest en dat Rachel iedereen tegen haar opstookt. Becky zit op Lacrosse (dat is een sport) en is de aanvoerder van het meisjesteam. Verder speelde ze vroeger op straat veel voetbal, en ze is allergisch voor pinda's.
    Eventuele Titel: Full of beautiful mistakes.


    No guts no glory.

    Lekkere mevrouw Torres. Geef me Cesc jonge, en krijg je meteen Nando in een nieuw verhaal als ik weer een nieuwe ga schrijven. :9~ -chantage-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lien, das bitchy -gayhandje-
    @Lotte jij wilt Finn. Subtiel (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik ben ook gewoon geniaal bitchy jonge. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bro schreef:
    Mag ik er nog een invullen? :9~

    Ja hoor x


    Some people make the world special just by being in it

    @Lien Buh. Daar komt haar ego weer!
    :9~
    Sorry liefste Tanya, dat Lien en ik jouw topic zo volspammen met nutteloze informatie. <'3


    You can agree with me or you can be wrong