• Ik heb heel veel inspiratie voor inlognamen en titels... Dus als je iets nodig hedt stuur dan een lijstje met waarvan je hou en dan ga ik een naam voor je bedenken!! Of met het verhaal en dan zoek ik een titel voor ja :D

    Xx

    Niemand??

    Oh ik !
    Ik ben een verhaal bezig, het is een drama en een horror, over een huis dat bespookt word x]
    Als je details nodig hebt vraag maar


    What's wrong whit loving someone?

    Oh ik !
    Ik ben een verhaal bezig, het is een drama en een horror, over een huis dat bespookt word x]
    Als je details nodig hebt vraag maar


    Nog wat details graag :$

    Verder nog iemand?

    ik heb een paar dagen geleden een Stand Alone gesgreven maar ik heb nog altijd geen titel

    ik heb een paar dagen geleden een Stand Alone gesgreven maar ik heb nog altijd geen titel


    waar gaat die dan over? Misschien weet ik er wel een goede voor ;)

    ik wil met een nieuwe serie beginnen maar ik weet nie hoe de titel moet.

    Hier zijn wa details:

    Je ben geheime agente 1ste klas
    Blond, goedgetraind, kan goed met wapens overweg en muzieksmaak is Tokio Hotel, Paramore, Kelly Clarkson, LaFee en Fergie.

    Kun je hier wa mee??


    Sharon<3Moos

    Kun je da in een pb sture?? Danke


    Sharon<3Moos

    (...)

    waar gaat die dan over? Misschien weet ik er wel een goede voor ;)

    over een meisje die samen met een vriendin naar een meet 'nd greet is geweest met Tokio Hotel
    Gustav gaat haar als een object gebruiken en dumpt haar na één dag maar een uurtje nadat ze vertrokken zijn krijgt hij spijt en dus keren ze terug, wanneer het meisje laat blijken dat ze niets meer van hem wil zakt hij in een diepe depressief maar het meisje ook, later beginnen Tom, Bill en Georg een zoekactie naar eht meisje en dan blijkt het dat ze in een weeshuis zat
    ze gaan haar gaan opzoeken in het weeshuis en kunnen hara overhalen om terug naar Gustav te gaan en dat doet ze dan ook,zo eindigen ze terug in elkaar armen
    da was dus de korte samenvatting, ik hoop dat je een titel vind

    Ankoe hier zou wel graag een nieuwe account naam willen met Anke erin :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/