Ik heb heel veel inspiratie voor inlognamen en titels... Dus als je iets nodig hedt stuur dan een lijstje met waarvan je hou en dan ga ik een naam voor je bedenken!! Of met het verhaal en dan zoek ik een titel voor ja 
Xx
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Heel veel inspiratie.. (voor titels en Inlognamen)
Heel veel inspiratie.. (voor titels en Inlognamen) - Quizzen promoten
-
19 aug 2008 - 22:46
0
19 aug 2008 - 22:51
0
19 aug 2008 - 22:55
0
Oh ik !
Ik ben een verhaal bezig, het is een drama en een horror, over een huis dat bespookt word x]
Als je details nodig hebt vraag maarWhat's wrong whit loving someone?
19 aug 2008 - 22:56
0
Oh ik !
Ik ben een verhaal bezig, het is een drama en een horror, over een huis dat bespookt word x]
Als je details nodig hebt vraag maar
Nog wat details graag
19 aug 2008 - 23:16
0
19 aug 2008 - 23:39
0
ik heb een paar dagen geleden een Stand Alone gesgreven maar ik heb nog altijd geen titel
20 aug 2008 - 11:37
0
ik heb een paar dagen geleden een Stand Alone gesgreven maar ik heb nog altijd geen titel
waar gaat die dan over? Misschien weet ik er wel een goede voor
20 aug 2008 - 11:49
0
ik wil met een nieuwe serie beginnen maar ik weet nie hoe de titel moet.
Hier zijn wa details:
Je ben geheime agente 1ste klas
Blond, goedgetraind, kan goed met wapens overweg en muzieksmaak is Tokio Hotel, Paramore, Kelly Clarkson, LaFee en Fergie.
Kun je hier wa mee??Sharon<3Moos
20 aug 2008 - 11:52
0
Kun je da in een pb sture?? Danke
Sharon<3Moos
20 aug 2008 - 14:44
0
(...)
waar gaat die dan over? Misschien weet ik er wel een goede voor
over een meisje die samen met een vriendin naar een meet 'nd greet is geweest met Tokio Hotel
Gustav gaat haar als een object gebruiken en dumpt haar na één dag maar een uurtje nadat ze vertrokken zijn krijgt hij spijt en dus keren ze terug, wanneer het meisje laat blijken dat ze niets meer van hem wil zakt hij in een diepe depressief maar het meisje ook, later beginnen Tom, Bill en Georg een zoekactie naar eht meisje en dan blijkt het dat ze in een weeshuis zat
ze gaan haar gaan opzoeken in het weeshuis en kunnen hara overhalen om terug naar Gustav te gaan en dat doet ze dan ook,zo eindigen ze terug in elkaar armen
da was dus de korte samenvatting, ik hoop dat je een titel vind20 aug 2008 - 14:54
0