• Ik heb een rare gewoonte: tijdens testen kijk ik altijd naar de leerkracht, om te zien hoe die zich gedraagt -om de één of andere reden vind ik dat interessant. Ik zit helemaal vooraan in het midden, tegen de lessenaar van de leerkracht. Als ik dus nog maar mijn hoofd ophef, zie ik de leerkracht.

    Vandaag hadden we een test over een heel hoofdstuk van Latijn. Die testen zijn meestal nogal groot en nemen dan ook een heel lesuur in beslag.

    Mijn besluit na deze test is dat mijn leerkracht Latijn echt levenloos is tijdens testen. Eerst gaat hij helemaal achterover leunen, helemaal over de leuning. Als hij dat beu is, neemt hij een boekje dat op de lessenaar ligt en begint dat te lezen, hoe nutteloos het ook is. Vervolgens neemt hij zijn map uit zijn boekentas, slaat die open en staart wat naar oefeningen. Echt heel levenloos allemaal.

    Een jongen van mijn klas was heel snel klaar. Aangezien het vrij duidelijk was dat niemand binnen het kwartier na hem ging afgeven, ging hij die test verbeteren. Hij stak een blanco blad achter de test en krulde de test naar boven: zo kon niemand zijn test zien. Hij kijkt heel geconcentreerd voor zich en zet een streep als hij fout is.

    Plots ziet hij een fout, hij kijkt verbaasd, denkt 'Wat is dit?' en ligt vervolgens strijk. Hij trekt talloze cirkeltjes rond iets en zet er nog een paar strepen door. Ik moest echt heel de tijd lachen met de manier waarop hij verbetert. Altijd als ik lachte, lachte hij ook. Best creepy eigenlijk. :'D

    Maar goed: hij beleeft echt plezier in het verbeteren van testen. o.o

    Bestuderen jullie ook soms leerkrachten tijdens examens of testen? :'D


    Only losers can act the way you do

    Hm...
    Moet ik ook maar eens gaan doenxD


    Food.

    Nou, ze bestuderen ons eerder. Bij ons zijn het echt een stelletje cipiers :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah, wat een coolerd. 8D

    Haha (:
    Meestal niet, want ik ben vreselijk traag met testen.
    Met de examens soms wel eens, maar onze examen regeling is nogal bizar, dus meestal staan er geen leerkrachten die ik zelf heb in de examenzaal en hou ik me er niet zo mee bezig.


    effort never betrays you

    Nee, ik kijk af en toe wel, maar das meer om te kijken of hij op me aan het letten is. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heatherfield schreef:
    Nou, ze bestuderen ons eerder. Bij ons zijn het echt een stelletje cipiers :')
    Van hem word ik best wel zenuwachtig eigenlijk, want hij doet soms ook een beetje als een cipier :'D. Als hij weer niets weet te bedenken om te doen, kijkt hij wat ik schrijf en maakt hij stomme opmerkingen zoals: 'Ik denk dat sommige treuzelen om niet voort te hoeven doen. *kijkt naar mij*' 'Maar ik vind het gewoon niet!' 'Dan moet je maar durven toegeven dat je het niet weet.' (cat)


    Only losers can act the way you do

    Ik doe het ook altijd want ik ben meestal erg snel klaar met testen (':
    Ooit heeft een leraar me getekend uit verveling ;x Hij was best goed gelukt en het was een jonge leeraar, dus niet zo'n creep^^ Maar ik vind het idd ook interessant.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik doe het ook altijd want ik ben meestal erg snel klaar met testen (':
    Ooit heeft een leraar me getekend uit verveling ;x Hij was best goed gelukt en het was een jonge leeraar, dus niet zo'n creep^^ Maar ik vind het idd ook interessant.
    Ook al is hij jong, ik vind het toch creepy: een leerlinge tekenen. o.o


    Only losers can act the way you do

    Wij mogen trouwens gewoon weg na een pta, dus ik ga daar niet nog even 5 minuten zitten om een leraar te bestuderen. Dan ga ik liever naar de aula :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Wij mogen trouwens gewoon weg na een pta, dus ik ga daar niet nog even 5 minuten zitten om een leraar te bestuderen. Dan ga ik liever naar de aula :Y)
    Wij moeten braaf wachten tot het einde van de les :'d


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)Wij moeten braaf wachten tot het einde van de les :'d

    Das kut, haha. Ik verveel me dan echt dood :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    meestal ni,want die ene keer da k da deed waren er leerkrachten dood serieus aan het bespreken hoe lief ik was. 5da was in de examenzaal)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uegh, ik wil niet eens naar die vrouw kijken. Ze staart je helemaal kapot D:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Heatherfield schreef:
    Nou, ze bestuderen ons eerder. Bij ons zijn het echt een stelletje cipiers :')

    Wij hadden een jong broekie voor Duits en een keer zaten er twee jongens voor hem die tekeningejtes begonnen te tekenen toen ze klaar waren. In hun schrift dus. Die jonge leraar helemaal meekijken en meelachen.. ;o


    it's so empty living behind these castle walls