• oke dit (link aderes) http://www.youtube.com/watch?v=M9M6B9MI-jY is het leukste stuk volgens mij het leukste stuk xD. ik vindt hem zooo leuk. ik lig altijd dubbel(lol)

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2010 - 17:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lefevre schreef:
    Ik vond die film echt niks aan! Na 10 minuten ben ik al gestopt met kijken. Jeetje, ik snap niet dat iedereen die film zo leuk vind!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Genius schreef:
    Ik wil die film ooit een keer zien (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Tja, ik vind hem soms een beetje flauw -.-
    Maar ik heb hem wel gekeken, en als je niet te zwaar fan bent is het wel geinig


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk vind ik de film belachelijk, daarom ga ik er ook niet heen in de bios. Ze zijn gewoon jaloers omdat Twilight zo bekend is en zo.(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    RODEKAART schreef:
    Eigenlijk vind ik de film belachelijk, daarom ga ik er ook niet heen in de bios. Ze zijn gewoon jaloers omdat tilight zo bekend is en zo.(krul)


    waarom heet die anders vampire "SUCK" en het is gewoon grappig om het te vergelijken met de de echte film. en hij is ook grappig omdat het zoo dom isxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frostwork schreef:
    (...)

    Daarom heet hij ook vampires suck

    8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    zo'n leuk stukje!!


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Ik vind die film egt hi la risch! ;p


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Get 'em girls!


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vond hem echt slecht! ik heb maar een keer gelachen in heel de film.. maar mijn vriendin lach wel heel de tijd dubbel xD


    Hope is the only thing stronger then fear

    Die film was zo slecht dat hij grappig was :P

    Ik vond die film dood saai -.- Alleen de laatste 20 seconden waren wel grappig xD en dan bedoel ik voor de aftiteling.

    ik vond hem hilarisch.
    maar ik vond het leukst met het neermeppen van team edward en team jacob. das geniaal!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    De film begon echt zo leuk te worden na 90 minuten, toen lag ik echt dubbel! Oh.. jammer dat ie maar 90 minuten duurt dan. Vond er niets aan. Al van Date Movie (2006) en Epic Movie (2007) kan ik zo'n films echt niet meer uitstaan. Fuck Jason Friedberg.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:14 ]


    i hate everyone

    mijn favo deel was met Rachelle leFevre...
    "she got recasted!" man, ik lag te wenen van het lachen toen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.