• En al zeker niet in LO?
    Dan gaan we lekker de twee eerste uren spijbelen en in het park zitten op onze nagels en handen schrijven "Fernando" en "Ramos". En eendjes fotograferen. Hahah. Dat gaan we echt vaker doen!

    Nagels & Klik gewoon.


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, spijbelen ftw.
    Ik ga vrijdag spijbelen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Haha, spijbelen ftw.
    Ik ga vrijdag spijbelen (:

    Ik heb vrijdag verlof ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ik heb vrijdag verlof ;D

    Doe maar weer zo, haha!
    Nee, ik heb het 2e uur dan gym & 3e uur CKV
    En dan ga ik lekker naar huis om vervolgens naar m'n boyfriend te gaan. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En daar krijg je geen problemen mee?!
    Gaaf!

    Ik heb twee keer gespijbeld, meteen dikke shit, maar het was het toch wel waard. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    En daar krijg je geen problemen mee?!
    Gaaf!

    Ik heb twee keer gespijbeld, meteen dikke shit, maar het was het toch wel waard. ^^

    Ze weten het niet, hé. Ik ga niet even zeggen op school "Hoi, we hebben geen zin dus we gaan naar het park" hahah.


    Some people make the world special just by being in it

    Die spijbeltijd heb ik een beetje achter me gelaten, moet ik zeggen. Mag ook wel nu ik in mijn eindexamen jaar zit =P


    ars moriendi

    Ik ben in de derde en vierde nooit naar gym geweest. Maar verder spijbelde ik nooit lessen. En nu op t MBO al helemaal niet. Bij mij op school zijn ze zo streng als het om huiswerk en spijbelen gaat. Gelukkig heb ik geen gym en dus ook geen reden om te spijbelen


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben niet van plan om ooit te gaan spijbelen. Maar leuk voor jou dat het zo leuk was :'D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 22:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik ga niet spijbelen van school of stage. Ik heb liever wel een toekomst later (:


    -

    Genius schreef:
    Ik ga niet spijbelen van school of stage. Ik heb liever wel een toekomst later (:

    Ik heb ook een toekomst, hoor. Ik haal altijd perfecte punten dus ja. Dan kan ik heus wel wat lesjes missen.
    Het is niet omdat je lessen mist dat je dan geen toekomst hebt, hé. hahah.


    Some people make the world special just by being in it

    Ach, we hebben ons wel goed geamuseerd hé? ;D
    Als is mijn mama er wel achter gekomen...


    We'll never be as young as we are tonight

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ik heb ook een toekomst, hoor. Ik haal altijd perfecte punten dus ja. Dan kan ik heus wel wat lesjes missen.
    Het is niet omdat je lessen mist dat je dan geen toekomst hebt, hé. hahah.

    Ik wou gewoon even kijken of iemand er serieus op ging antwoorden (krul)


    -

    Mag ik de volgende keer mee? (krul)
    Ik heb er vandaag voor gezorgd dat mijn vader me ziek meldde en heb daarna tot 12 uur in bed gelegen en de rest van de dag op de pc gezeten. Waarschijnlijk skip ik morgen de eerste twee uurtjes en ga ik dan weer naar school (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jonge. Als me bf hier logeert gaan we dat ook doen. Ik fabregas op me vinger en zij torres. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bij ons op school is het gewoon haast onmogelijk om te spijbelen. Elke les vraagt de docent wie er niet is, diegene meld ze afwezig bij de administratie en de administratie belt vervolgens naar je huis ofwat als je je niet al afgemeld had.


    it's so empty living behind these castle walls