• Ik heb jullie even nodig!

    Willen jullie mij deze vraag beantwoorden:
    Wat is er allemaal in je dromenland?
    Ook, hoe zie je eruit?
    Merci bien!

    En dan bedoel ik bijv.: Je moet oppassen waar je loopt, je hebt één arm, je kan niets zien... etc. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 17:59 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat verschilt per keer? 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Dat verschilt per keer? 8D

    Nou en, ik wil allerlei ideeën!:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In mijn droom zit altijd wel mijn crush van 2 jaar geleden;
    of hij is mijn broer, óf mijn stiefbroer, óf mijn buurjongen, óf mijn beste vriend. Echt weird.
    En voor de rest ja; gewoon plaatsen waar ik vaak kom in werkelijkheid; school, thuis, winkelcentrum, thuis bij vrienden..

    Weet niet of je dit bedoeld?!:$


    Geen reclame, please.

    Mijn dromen zijn raar, meestal eindig ik altijd dat ik ergens in een ravijn val. Hmm, weird. En ik zie mezelf nooit :Y)

    Soms leuke dingen, meestal zijn het nachtmerries.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Volgens mij zie ik er gewoon uit als mezelf? (krul) Maar ik onthoud mijn dromen nooit echt :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb heel vaak dat ik denk dat ik wakker word. Dan lig ik in mijn bed, maar dan kom ik erachter dat ik me niet kan bewegen. Intussen heb ik die droom zo vaak gehad dat ik dan vrijwel meteen weet dat ik nog droom en dan probeer ik iemand te roepen om me wakker te maken (veel anders kan ik dan niet doen :/)
    Dat is echt heel k*t.

    Spero schreef:
    Volgens mij zie ik er gewoon uit als mezelf? (krul) Maar ik onthoud mijn dromen nooit echt :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb altijd de schoenen aan van mijn vrienden, hoe raar het ook is . (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Ik heb altijd de schoenen aan van mijn vrienden, hoe raar het ook is . (':

    -plat-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zie me zelf altijd dan... alsof ik iemand anders ben die gleurt naar een mezelf ofzow o-O en nja vet vaag


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    uhm dat ligt eraan, als ik een nachtmerrie heb is het altijd één van de 2, want ik heb 2 die steeds terug komen,,
    en nja anders verschilt het heel erg,,
    vannacht was ik in de tent (met uitgaan),, samen met de jongen waar ik gisteravond/vannacht mee gezoend heb enzo,,


    Never forget the things that make you smile