• Omdat ik gedwongen werd om dit topic te maken.

    Anyhow, ik snap iets niet. De moderators hebben graag dat de users ze af en toe helpen door middel van dingen te melden. Als er bijvoorbeeld een dubbeltopic is of als er iets off-topic gaat, etc.

    Wáárom wordt hier dan niks aan gedaan? Verdwijnen ze gewoon plots of zit er een ongemotiveerde moderator tussen die het wegwuift?

    Give me answer, I shall say. :'DDD


    A decision I will regret, until my dying breath.

    het is allemaal de schuld van de duitsers

    Powerpuffboy on-topic blijven s.v.p.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is zo dat wij de meldingen gewoon allemaal moeten afhandelen, tenzij het een nutteloze melding is, maar - ik spreek nu voor mezelf - dan is het wel netjes om de melder een PB te sturen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Powerpuffboy schreef:
    het is allemaal de schuld van de duitsers

    Jonguh, reageer of niet of normaal. T_T


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Slime schreef:
    Powerpuffboy on-topic blijven s.v.p.


    doe ik, elke 1e maandag van een nieuwe maand rond 12 uur waarschuwen ze er ons zelfs voor! ze KOMEN

    Powerpuffboy schreef:
    (...)

    doe ik, elke 1e maandag van een nieuwe maand rond 12 uur waarschuwen ze er ons zelfs voor! ze KOMEN

    Jonguh, pleurt op. Ik raak geïrriteerd door je.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Powerpuffboy schreef:
    (...)

    doe ik, elke 1e maandag van een nieuwe maand rond 12 uur waarschuwen ze er ons zelfs voor! ze KOMEN

    Terry, ik meen het. On-topic blijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Normaal gezien wordt er meteen op gereageerd als er iemand online is, dus die kunnen zomaar niet wegzijn. Oftewel is het niet fatsoenlijk gemeld oftewel komen die meldingen niet meer naar ons en verdwijnen ze op de een of andere manier, wat al eens gebeurd is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Powerpuffboy schreef:
    het is allemaal de schuld van de duitsers

    -stuk-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Marshmellow schreef:
    Normaal gezien wordt er meteen op gereageerd als er iemand online is, dus die kunnen zomaar niet wegzijn. Oftewel is het niet fatsoenlijk gemeld oftewel komen die meldingen niet meer naar ons en verdwijnen ze op de een of andere manier, wat al eens gebeurd is.

    Hoe bedoel je 'niet fatsoenlijk gemeld'?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je 'niet fatsoenlijk gemeld'?


    duitsers hebben daar moeite mee

    Stripe schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je 'niet fatsoenlijk gemeld'?

    Misschien dat het gewoon niet fatsoenlijk is doorgestuurd ofzo, dat er iets misliep tijdens dat proces of hoe je het ook moet noemen^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Powerpuffboy schreef:
    (...)

    doe ik, elke 1e maandag van een nieuwe maand rond 12 uur waarschuwen ze er ons zelfs voor! ze KOMEN

    Nee joh, die hebben hun lesje al geleerd aangezien ze deze zondag pas hun resterende schuld van de Eerste Wereldoorlog zullen afbetalen 8D

    ON: Ik zou het echt niet weten :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Powerpuffboy schreef:
    (...)

    duitsers hebben daar moeite mee

    Opbokken, jonguh!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Misschien dat het gewoon niet fatsoenlijk is doorgestuurd ofzo, dat er iets misliep tijdens dat proces of hoe je het ook moet noemen^^.

    Nope, er was niks misgelopen bij mij. Geen foutmelding van de site gehad in ieder geval.


    A decision I will regret, until my dying breath.