• Omg!!!! Ik moet zometeen om half 2 naar de ortho voor een beugel!!! Doe het veel pijn?? En wat mag ik dan een tijd niet meer eten en drinken?

    (want als het goed is krijg ik slotjes :S)

    nou bij mij deed het niet pijn bij het zette maar als het aan draaien heb je wel een paaar dagen last van je kaak je mag alles eten en drinke maar rekening houde met fris(sinas en cola enz.) en met harde dinge als koekjes want bij spronge die plaatjes los maar dan weer naar de ortho;):$

    voldoende(A)(A)(A)(A)


    Sharon<3Moos

    als je slotjes krijgt KAN het pijn doen. Ik kon een week niet eten, terwijl anderen gewoon zichzelf volpropten.
    Ik raad je vla, fruitdrink enz. aan

    Bij mij deed het niet pijn.
    Alleen de dagen erna kan je niets eten.
    Maarja. Je moet wat over hebben voor mooie tanden :')


    I recycle my thoughts.

    nou bij mij deed het niet pijn bij het zette maar als het aan draaien heb je wel een paaar dagen last van je kaak je mag alles eten en drinke maar rekening houde met fris(sinas en cola enz.) en met harde dinge als koekjes want bij spronge die plaatjes los maar dan weer naar de ortho;):$

    voldoende(A)(A)(A)(A)
    als ze losspringen ligt het aan de ortho x'D ik had 3 jaar dezelfde beugel en at alles wat los en vast zat en niks ging kapot x'D

    Thnx.. Ik heb echt geen zin :S

    Bij mij deed het niet pijn.
    Alleen de dagen erna kan je niets eten.
    Maarja. Je moet wat over hebben voor mooie tanden :')

    ja idd

    hoelang moet je de beugel


    Sharon<3Moos

    in het begin doet eten pijn,, en een vriendin van mij at alleen nog maar soep,tosti's en cake XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Bij mij deed het zetten geen pijn alleen toen er ringen om me kiezen moesten maar dat was gelukkig alleen onder. De dag zelf kon ik nog gewoon alles eten maar die 4 dagen daarna echt niks ik nam op 1 dag 4 paracetamollen en het hielp haast niet tegen de pijn. Maar gelukkig ben ik er nu van van af en hoef ik alleen nog maar 1 nachtbeugel ^^
    Oja en verder verschilt het heel erg perpesoon. Want een vriendin van mij zit bij dezelfde ortho en die had nergens last van.
    Veel suc6 nog!


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Oja ik kreeg ook nog een parpiertje dat ik geen cola kauwgom en al die shit niet meer mocht omdat dat "Slecht voor de beugel zou zijn" maar daar moet je echt schijt aan hebben hoor ik dronk nog net zo veel cola als altijd en nooit wat met me beugel gebeurt en ook nooit kauwgom tussen gekomen ofzo :P


    All the shit I did tonight those be the best memories

    in het begin ging het heel lastig elke maand ging er een blokje los en na een tijdje zeide ze tegen mij dat als da zo zou doorgaan da ik nog enkele maanden extra mee da ding mocht rondlopen . en altijd als ze er een nieuwe draad in staken kon k een week geen vast voedsel eten omda t zoveel pijn deed,, ondertussen ben k t al zo gewent da ik t nog nie eens meer voel maja veel succes

    Ik moet ook een beugel maar dat is pas volgend jaar.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik ben er alweer bijna vanaf x']
    iedere maand trokken ze hem bij mij zo strak aan dat ik gewoon per maand een week niet kon eten :S

    ben wel lekker afgevallen :Y)


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    ik moet bijna weer naar de ortho en ze zijn zo stom geweest om een vervelende tand los te maken, die gaat nu weer terug naar zijn oude plek -.-


    Nvt

    25 augustus krijg ik er ook een.
    Dus kweet nog niet zoveel.
    Maar als het pijn doet, moet je het gewoon zeggen, ga daar geen pijn zitten lijden voor zo'n stom ding.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...