• Ik heb zo net ruzie gemaakt met mijn ouders over mijn gsm .. ze kunnen op internet zien naar wie ik allemaal stuur enzo en ze waren kwaad geworden omdat ik zo een berichtje naar een site stuurde en er was met mijn gsm om 5 uur s' nachts een bericht naar een vriendin van mij gestuurd .. maar ik blijf ni zo lang wakker en nu zeggen ze dat ik lieg en nu gaan ze mij elke maand checken naar wie ik bel en sms'en stuur ! Dat gaat er toch over ? Aarghh.. ik haat mijn ouders echt !


    Kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    O_o jou ouders zijn ziek xl


    We can only learn to love by loving.

    Omg da is pas erg ö ik heb da 2 jaar gelede gehad,ni me mijn gsm maar mijn ouders vertrouwde mij ook ni en telkens als ik weg ging stuurde die mijn broer af om te controlere of ik er wel was -_-' en 1 keer was ik er is ni omdat ik nog iets bij een vriendin moest gaan hale zijn ze boos geworde en gezegd da ik ni moet liege <_<

    O_o jou ouders zijn ziek xl


    Ik weet het.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Omg da is pas erg ö ik heb da 2 jaar gelede gehad,ni me mijn gsm maar mijn ouders vertrouwde mij ook ni en telkens als ik weg ging stuurde die mijn broer af om te controlere of ik er wel was -_-' en 1 keer was ik er is ni omdat ik nog iets bij een vriendin moest gaan hale zijn ze boos geworde en gezegd da ik ni moet liege <_<


    Mijn ouders zeggen altijd dat ik lieg .; terwijl dat helemaal niet is


    Spirits move me, every time I'm near you.

    omg, die sporen neit 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    join the clib haat me oudres ook

    Oké, ik heb eht geluk dat mijn ouders dat niet doen ><
    Maar ik haat mijn ouders ook ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb zo net ruzie gemaakt met mijn ouders over mijn gsm .. ze kunnen op internet zien naar wie ik allemaal stuur enzo en ze waren kwaad geworden omdat ik zo een berichtje naar een site stuurde en er was met mijn gsm om 5 uur s' nachts een bericht naar een vriendin van mij gestuurd .. maar ik blijf ni zo lang wakker en nu zeggen ze dat ik lieg en nu gaan ze mij elke maand checken naar wie ik bel en sms'en stuur ! Dat gaat er toch over ? Aarghh.. ik haat mijn ouders echt ! Ik wil dan ook heeeeel graag weg bij mij thuis maar ik vind weglopen van je " problemen " dan weer zielig


    Kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    join the clib haat me oudres ook


    Waarom haat gij u ouders ?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    het zij control freaks
    ze controleren constant wat ik doe
    en mijn moeder si het ergst
    alles wat zij niet leuk vind mag ik niet leuk vinden en alles wat zij goed vind moet ik ook goed vinden,ik haat dat echt
    en ik mag nooit iets ook terwijl ik nooit iets uithaal
    echt cut

    het zij control freaks
    ze controleren constant wat ik doe
    en mijn moeder si het ergst
    alles wat zij niet leuk vind mag ik niet leuk vinden en alles wat zij goed vind moet ik ook goed vinden,ik haat dat echt
    en ik mag nooit iets ook terwijl ik nooit iets uithaal
    echt cut



    Zo zijn lijn ouders ook niet .. maar ook met mijn schoolpunten ik MOEST boven de 70 % hebben voor wiskunde anders mogt ik niet naar Tokio Hotel gaan kijken. En ik was nooit gebuisd op wiskunde .; maar 1 keer en dat was helemaal in het begin van het jaar en daarna had ik altijd iets in de 50 % maar al een geluk had ik 73 % en mocht ik naar Tokio Hotel.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    :O omg zo erg! ik ben blij da de mijn da ni doen ! ! anders was ik dood! ik wil ni da ze mij controlere ma hoe meer ik dam ijn ma duidelijk maak hoe meer ze da zou willn doen denk ik! bij mij zegt ze steeds dinge over mense da opgepakt zijn op internet door de politie omda ze over dinge prtn da verbode wrn en da zit ze mi jnu veel door te stkn(puh) da als ik da doe er wa gaat gebeure--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    :O omg zo erg! ik ben blij da de mijn da ni doen ! ! anders was ik dood! ik wil ni da ze mij controlere ma hoe meer ik dam ijn ma duidelijk maak hoe meer ze da zou willn doen denk ik! bij mij zegt ze steeds dinge over mense da opgepakt zijn op internet door de politie omda ze over dinge prtn da verbode wrn en da zit ze mi jnu veel door te stkn(puh) da als ik da doe er wa gaat gebeure--'


    Over internet zeggen mijn ouders nix maar aarghh .. ze zeggen constant da ik lieg als wij ruzie hebben --' terwijl ik helemaal ni lieg


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ooow dat had ik ooK!!
    maar na een maand waren ze het alweer vergeten..;)


    AAP

    Ooow dat had ik ooK!!
    maar na een maand waren ze het alweer vergeten..;)


    Mijn ouders vergeten da ni snel xS


    Spirits move me, every time I'm near you.