• ik heb geen idee waar dit moet staan, maar hier staat-ie wel goed, toch?

    ik had ruzie met mn vriendin en toen het uitging met haar vriendje, kwam ze opeens weer bij me terug. ik wilde 'nee' zeggen, maar dat kon ik niet. dus we spraken daarna weer af. Een heel weekend lang hebben we elke dag wel wat samen gedaan. en daarna spraken we opeens minder af. nu hebben we weer ruzie, ik geef haar heus niet op de kop, want ik weet dat ik zelf soms snel aangebrand ben. maar ik hoef dr niet meer als vriendin. ik bedoel, ze kwetst me toch steeds. en vriendinnen heb ik niet nodig.
    ik ben bijna iedere dag op de kinderboerderij, -voor school, na school, in het weekend, in de vakanties- nu zul je denken: de kinderboerderij? Ja. de kinderboerderij. De mensen daar zijn geweldig en super. een soort van tweede familie en derde huis. alleen daar lach ik eigenlijk nog. thuis zit ik bijna de hele dagen op mn kamer, omdat ik het niet echt gezellig vind. op school gaat het ook niet echt goed, nouja.. mn cijfers zijn goed. maar ik heb alleen maar ruzie's en gezeur met de leraren. ik weet van mezelf dat ik snel aangebrand ben en snel gekwetst ben en dat probeer ik te onthouden als er iets gebeurd. ma toch, het helpt niet.
    ik wou dat ik de hele dag op de kinderboerderij kon zijn. jammer genoeg kan dat niet. ik houd van die mensen. <3.
    dit moest ik gewoon ff kwijt, dank voor het lezen.

    xx

    btw: J. jíj hoeft hier sowieso niét op te reageren. ;]

    a broken promise is as good as a lie

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2010 - 16:35 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    hmm, wat naar van je vriendin zeg, je vriendinnen laten stikken voor je vriendje is zo verkeerd!


    It's time to be happy again.

    Maar het mag wel? :3

    Ik heb namelijk ook ruzie met een vriendin wat vroeg mij zogehete BFF was..
    Ze denkt dat alles om haar draait =-=


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Ha ha ha.
    Wel goed van die vriendin dat ze wist wat ze had gedaan.
    En wel rot voor jullie dat jullie ruzie hebben! ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    sterkte meid en jij verdiend betere vrienden die van je houden en die altijd voor je klaarstaan
    ik snap dat de kinderboerderij zo voelt, en gelukkig dat je je daar blij en gelukkig voelt
    als je het moeilijk vind om te zeggen; ik ben klaar met je, kan je de vriendschap ook later verwateren
    geen idee of het helpt maar ik hoop dat je hier wat aan hebt (:

    xx


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    ik reageer tog


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Dit is ergzielig voor je!


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.