• Title says it all.

    Voor mij was dat denk ik toen ik op vakantie was in Spanje, en we gingen met de hele familie uiteten. Dus toen opeens moest ik heel nodig naar de WC. Dus ik moest naar de WC, ik had buikpijn en moest een grote boodschap doen (: En toen was ik 'klaar' en toen wou ik doorspoelen, maar het ging niet :'D Het bleef drijven, het ging er like, niet door :'D Want die opening was zo smal hè :'] Dus toen ben ik gewoon weggelopen.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik had hele honger en toen ging m'n maag knorren in de les waar we stil moesten zijn, m'n vrienden helemaal in een deuk en ik zo rood als een biet.
    Ik deed een raar pasje en toen kwam er net een knappe jongen voorbij, ik schaamde me zo.

    Er zijn vast nog meer momenten maar die heb ik verdrongen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nu denk ik aan diegene die dat van jou op moest ruimen XD

    meest beschamende zet ik hier niet neer das te beschamend :$


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toen een gozer me midden in de aula op me bek liet gaan ;|


    You can't fly unless you let yourself fall.

    oh ja ik weet het weer!
    Het was in groep 3, ik was ziek en wou toch naar school. (heel raar ik weet het) Ik moest dus kotsen eerst spuugte ik een klein beetje in iemands haar:$ en daarna kotste ik precies voor de wc:$:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Bladder schreef:
    oh ja ik weet het weer!
    Het was in groep 3, ik was ziek en wou toch naar school. (heel raar ik weet het) Ik moest dus kotsen eerst spuugte ik een klein beetje in iemands haar:$ en daarna kotste ik precies voor de wc:$:$

    Ah joh, kotsen bij de kassa van een hele grote supermarkt, op de verkoopster is pas kut haha :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    OMG.
    eigenlijk schaam ik me er dood voor.
    maar Quizlet is familie :') lol

    hier komt het;

    ik zat in de 2e we moesten met 4 man aan 1 tafel.
    ik ging steeds lopen papier halen enz.
    toen ging de bel, stond ik op EN me hele stoel was vol met bloed
    meisjes en jongens zo; OMG BLOED DERYA JE BLOED
    ik; Oo, ik bloed niet? ik liet mn vriendin zo op me broek kijken, bleek ik ongesteld te zijn
    -schaam-
    ik moest ze toen nog 2 jaar aanzien.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 15:09 ]