• Oke dit is een uitleg over wat er nou precies gaande was tussen mij en jacksessed en ik wil hier absoluut geen boze reactie op hebben

    het begon eerst op msn waar jacksessed (AKA Kim) eerst heel hyper was. toen vroeg ik 'waarom?' en zij zei; omdat ze mijn woord hadden gebruikt in nylon magazine. in eerste instantie was ik wel blij voor haar maar toen dacht ik 'ja maar iedereen kan dat woord gebruiken dus het is niet perse haar woord' en dat zei ik ook want ik zeg altijd alles wat ik denk. dus zij werd meteen mega boos op me enzo en ik dacht 'nou ik laat haar wel even met rust en kijk dan wel verder' toen was ze daarna nog steeds boos. toen werd ik het zat en blokeerde haar. en toen ging ze me overal onder spammen. op hyves (waar ze zelfs een account voor had gemaakt alleen om mij onder te spammen en een meisje die ze helemaal niet kent) en op twitter en hier op Quizlet. natuurlijk werd ik er gek van. ik wou het ook uitpraten maar daar gaf ze geen aandacht aan. en nu gaat ze weg van Quizlet en is het dus allemaal mijn schuld.

    te vreden??

    xxxEscapeJess
    (en ja ik had ook mijn excuses al eeuwen lang aangeboden maar zij accepteerde het niet)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Kuyt schreef:
    Jongens, praat dit alsjeblieft ff ergens anders uit -_-.. ?


    Ja indd Jess waarom heb je me niet gewoon een bericht gestuurd ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ga elkaar anders dreigbrieven sturen of doorstuurmailtjes, maar zorg dat het goed komt. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik stel voor dat jullie dit ergens anders uitpraten? Je kan altijd een bemiddelaar benaderen of praat het desnoods uit via jullie gastenboeken, maar niet hier. In principe hebben wij hier helemaal niks mee te maken. Zeg het me als ik het fout heb.


    "I shut my eyes in order to see.'

    sevani schreef:
    Ga elkaar anders dreigbrieven sturen of doorstuurmailtjes, maar zorg dat het goed komt. (cat)


    - Plat


    --

    Junge, GB? We weten nu al dat jij en Jacksessed ruzie hadden. Om hierom te gaan janken is gewoonweg zielig, klaar. Kap met bitchen tegen elkaar of ga allebei van Q af, want je sleept iedereen mee in jullie geruzie. Denk je dat mijn humeur hier beter van wordt of zo?


    s[he] be[lie]ve[d]

    ga nou niet hier ruzie maken... en Jacksessed jij zou 2 dagen geleden al van Q afgaan.. en je bent er nog..

    gooi gewoon een slotje erop en negeer elkaar.. jees je gaat daar toch geen ruzie om maken:S


    My heart is yours and so am I

    Highlights schreef:
    Oke, gefeliciteerd voor je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    slot? ><


    Je mpp moeder swaa

    TomCity schreef:
    ga nou niet hier ruzie maken... en Jacksessed jij zou 2 dagen geleden al van Q afgaan.. en je bent er nog..

    gooi gewoon een slotje erop en negeer elkaar.. jees je gaat daar toch geen ruzie om maken:S


    Ik zei ik ga over een week weg ...Ik heb t in het topic gezet ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Ja indd Jess waarom heb je me niet gewoon een bericht gestuurd ...

    Damn :') Het is toch niet alleen haar schuld? Als jij zo graag wilde dat ze het in een bericht stuurde om het nog enigszins privé te houden, had je niet op dit topic gereageerd maar in haar GB of zo.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ja indd slotje voor deze leugen graag


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    het is geen leugen het is de waarheid uit mijn ogen..
    weetje ik hou al op zet er maar een slotje op


    everyday is a step higher to the end of the world.