• Bah ik heb nu even opbeuring nodig. Vandaag had ik een goeie dag, het was gezellig op school en daarna kwam er nog een vriendin en zo. Ik dacht niet zoveel aan me ex. Ik heb het voor mekaar gekregen dus de hele week vanaf dat t uit is niet op zijn hyves te kijken. Nu stond ie toevallig bij online personen dus ik zo erop klikken. Zie ik dat ie met de ex van een vriend van me aan het flirten is.
    Hij zei een dag nadat t uit was; ik wil een vriendin van 20.
    En rara hoe oud is zei? 20.
    Ik heb toen nog gevraagd of ie een ander had, of leuk vond. Toen zei hij nee.
    Echt, m'n hele goede bui is verdwenen, gvd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh gosh, dat kind-of flirten is echt lame. -.-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Snap ik dat je hele bui verpest was.
    Dat jij het zo lang kon om niet op zn hyves te kijken. Respect.
    Maar je moet maar denken: die gast is mij niet waard


    we all deserve to die

    develin schreef:
    Snap ik dat je hele bui verpest was.
    Dat jij het zo lang kon om niet op zn hyves te kijken. Respect.
    Maar je moet maar denken: die gast is mij niet waard


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik je 1 tip mag geven: verwijder hem van hyves. Je maakt jezelf ermee kapot als je steeds op zijn hyves kijkt (ik kan het weten, ervaring). Wel respect dat je het zo lang hebt volgehouden om niet te kijken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Erised schreef:
    Als ik je 1 tip mag geven: verwijder hem van hyves. Je maakt jezelf ermee kapot als je steeds op zijn hyves kijkt (ik kan het weten, ervaring). Wel respect dat je het zo lang hebt volgehouden om niet te kijken.

    Inderdaad. Gooi 'm van de msn, hyves, youtube, twitter, facebook en what the hell je nog meer hebt, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Je moet jezelf ook niet in de weg staan om erover heen te groeien want volgens mij geeft die jongen echt geen flikker om jou. Klinkt heel lullig, maar je moet eroverheen komen en compleet contact verbreken is de beste manier in jouw geval, dat weet ik helaas zeker.


    No growth of the heart is ever a waste

    develin schreef:
    Snap ik dat je hele bui verpest was.
    Dat jij het zo lang kon om niet op zn hyves te kijken. Respect.
    Maar je moet maar denken: die gast is mij niet waard


    effort never betrays you

    develin schreef:
    Snap ik dat je hele bui verpest was.
    Dat jij het zo lang kon om niet op zn hyves te kijken. Respect.
    Maar je moet maar denken: die gast is mij niet waard


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik weet precies hoe je je voelt, jammer genoeg. Ik zou zeggen: neem je voor dat wanneer je de neiging hebt op zijn Hyves te kijken, je je bedenkt dat je dingen kunt tegenkomen die je niet leuk gaat vinden. Bij mij helpt dat soms namelijk wel, haha. Probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken, verwijder hem desnoods. Sterkte ermee iig. (:

    Overal weggooien, anders blijf je aan het controleren. Kun je niks aan doen, dus je moet het gewoon niet zo moeilijk voor jezelf maken.

    Sterkte, meid! <3


    ars moriendi

    Dankjullie wel<3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.