• Ja ghehe. Maandag ging ik naar een concert van Tarja Turunen en gister heb ik mijn nieuwe tattoo laten zetten. Ja ja ik weet wat ik vorig jaar gezegd heb (klik) maar ik ging vooral mee voor mijn zus.

    Maar dus eerst even over het concert. Toen Tarja opkwam was ze eerst vet raar en keek ze ons niet aan, waardoor ik al doorhad dat ze ons al had herkend. En ja ik weet dat ze kut was vorig jaar, maar ik was net zo erg. Dus stiekem ben ik net zo hard schuld. En ik wilde het eigenlijk zeg maar een soort van goedmaken aangezien ik haar vorig jaar het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald. Ik heb ook altijd gezegd dat personen zoals zij niet meer konden veranderen, tenminste dat ik daar niet in geloofde. Anyway.. na een half uur, veranderde ze ineens compleet. Ze keek ons aan, was zo ontzettend lief en schattig en ze was zo ontzettend dankbaar dat we er waren dat ze bijna begon te huilen .____. waardoor ik bijna begon te huilen, haha want daar ken ik echt niet tegen. En uiteindelijk was het concert helemaal geweldig en mooi en prachtig en kan ik me gewoon niet meer indenken wat voor persoon ze vorig jaar was. Wat dat koude kille mens is serieus helemaal verdwenen. Dus.. in dit geval. Was je er niet bij en je wilde wel gaan, dan heb je zeker iets gemist :Y)(krul).

    En gister heb ik een nieuwe tattoo laten zetten. En voor mijn doen is hij heel groot, en ik weet dat veel mensen hem helemaal niets vinden. Wat ik helemaal niet erg vind, want het is mijn tattoo en het gaat erom dat ik hem mooi vind :Y). Omdat mijn camera zo'n 6 miljoen keer nat geworden is kwam ik er gisteravond achter dat hij het nu écht niet meer doet. Dus daarom hebben lisa en ik net maar met de webcam lopen kloten en heeft ze een printscreen voor me gemaakt. Duidelijk dan dit heb ik nu even niet, maar een betere foto volgt snel. -Nieuwe tattoo-

    Hij is nog onduidelijk op sommige plaatsen omdat hij nog maar net aan het beginnen is met herstellen, dus er zitten nog allemaal korstjes op, maar het gaat om het idee :Y).

    Erboven staat geschreven: 'Ich vertrau dir mehr als mir, und ich liebe dich dafür.' Wat verwijst naar mijn zus, omdat ik niet zou weten wat ik zonder haar moest. Zij is mijn beste vriendin, mijn rots in de branding en de persoon die me het meest opgevoed heeft toen ik nog jong was. Zij heeft dezelfde alleen dan zonder de tekst en op haar andere schouder.

    De tattoo staat oa voor ons verleden en de toekomst die we samen tegemoet gaan.

    En tot zover mijn verhaal over gister en eergister :Y)(krul).

    Oja, bijna vergeten. Het tattoëren duurde ongeveer 3 uur, daarna was ik ook doodop en was ik blij dat het eindelijk klaar was, want deze tattoo deed in tegenstelling tot de rest wel ontzettend veel pijn, haha (nerd).


    Edit: De tekst bij mijn tattoo is trouwens een zin uit een songtekst van Juli (Wir Beide), voor het geval dat mensen zich dat af mochten vragen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 18:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom heb jij altijd zoveel 'contact' met beroemde mensen? Dit is ook al bij Nena zo. No offence, maar je kan het ook verkeerd opgevallen hebben. (:
    Iniedergeval je tattoo is nice, en mooi dat je het wel ontzettend naar je zin hebt gehad! : D


    your eyes are like stars in the night.

    Vind de tattoo echt onwijs gaaf!


    -

    cuwle tattoo : )


    They fell in love, didn't they?

    Poseidon schreef:
    Waarom heb jij altijd zoveel 'contact' met beroemde mensen? Dit is ook al bij Nena zo. No offence, maar je kan het ook verkeerd opgevallen hebben. (:
    Iniedergeval je tattoo is nice, en mooi dat je het wel ontzettend naar je zin hebt gehad! : D
    Ik snap de tweede zin niet sorry, wat bedoel je daarmee :Y)? Die mensen zijn niet anders als de mensen die ik op straat tegen kom dus benader ik ze ook op precies dezelfde manier :Y).

    Edit: Oe, haha sorry ik ben nogal traag van reactie (nerd). Nee, je hoeft me niet te geloven. :'DDD Als ik zou willen dat mensen me zouden geloven voor aandacht ofzo dan zou ik het wel anders aanpakken (nerd). Nogmaals.. het zijn ook maar mensen.. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 20:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Poseidon schreef:
    Waarom heb jij altijd zoveel 'contact' met beroemde mensen? Dit is ook al bij Nena zo. No offence, maar je kan het ook verkeerd opgevallen hebben. (:
    Iniedergeval je tattoo is nice, en mooi dat je het wel ontzettend naar je zin hebt gehad! : D

    Omdat ze dat nu eenmaal heeft, lol. 8D
    En dat vat ze niet verkeerd op, heur. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wat stoer van Tarja, maar dat wist je al dat ik dat vond. :3

    En de tattoo is inderdaad heel erg groot haha, maar het is inderdaad jouw tattoo en de betekenis erachter is prachtig. Punt, klaar, hij is stoer.

    (krul)