• Vinden jullie dat ook zo grappig? (':

    Dinsdag tijdens technologie werd de leerkracht helemaal sentimenteel omdat ik het helemaal correct had. 'Prachtig *drukt hand op zijn hart*, prachtig! Helemaal juist! Perfect!' Hahahaha, hij deed echt alsof het een wonder was dat een meisje het helemaal juist had. (':

    Vandaag zei de pianoleraar dat ik even iets anders moest spelen omdat het anders te vermoeiend was als ik heel de tijd mijn nieuw stuk bleef oefenen. Ik speelde iets dat ik leuk vind om te spelen en dat ik redelijk goed kan. Toen speelde ik het echt heel goed. Hij werd helemaal blij, zei dat het prachtig was en verplichtte me bijna mee te doen aan het leerlingenconcert op het einde van het schooljaar. Dan kon hij met me stoefen. De resterende les was hij heel de tijd bezig dat het zo goed was, dat ik discipline, doorzettingsvermogen en wilskracht heb. Hahaha.

    Ik vind het best grappig als leerkrachten trots worden. Normaal snauwen ze je af, is elk klein foutje het einde van de wereld en plots worden ze sentimenteel omdat je het zo goed doet. Natuurlijk voelde ik me op die momenten wel heel vereerd, maar ik vond het écht grappig. :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 20:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Als ze trots worden dan vind ik ze stiekem best wel schattig. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Leerkrachten zijn raar :Y)


    FML

    Haha, dat heb ik één keer gehad, toen ik blijkbaar een werkstuk goed gemaakt had :) Dat is inderdaad erg grappig, dan zie je beter hoe de werkelijke persoon achter het lesgeefmanteltje is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo doen leerkrachten nooit tegen me x'D


    -

    Ability schreef:
    Als ze trots worden dan vind ik ze stiekem best wel schattig. :x
    Best wel.

    Tijdens Latijn hadden we iets nieuw gezien en heel veel snapten het niet. Toen de les gedaan was, waren heel veel daarover bezig en probeerden ze het samen te snappen, zoals: 'Het is zo.' 'Oh, echt? Is het niet zo?' Die leerkracht keek heel blij naar hen, je kon echt zijn gedachten lezen. Hij was echt blij dat we over Latijn bezig waren (':


    Only losers can act the way you do

    Ability schreef:
    Als ze trots worden dan vind ik ze stiekem best wel schattig. :x

    Haha ik weet nog wel in de 2e, toen ik een onderzoek deed naar een verklaring van het christendom, en die uiteindelijk gevonden had waarmee ik meteen het hele fundament van het christendom onderuit schopte, was mijn geschiedenisleraar helemaal blij :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zover ik me kan herinneren is zoiets me nog nooit overkomen.(krul)


    effort never betrays you

    Dutchess schreef:
    Leerkrachten zijn raar :Y)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Haha ik weet nog wel in de 2e, toen ik een onderzoek deed naar een verklaring van het christendom, en die uiteindelijk gevonden had waarmee ik meteen het hele fundament van het christendom onderuit schopte, was mijn geschiedenisleraar helemaal blij :'D
    Wat heeft godsdienst met geschiedenis te maken? o.o


    Only losers can act the way you do

    Dat ligt er natuurlijk weer aan.
    Ik ben heel goed in Nederlands (mijn beste vak dus). Ik had 2 jaar geleden dus op geve moment een 8 voor Nederlands op vwo niveau. Dus zij was helemaal blij en zei dat ik zeker naar havo mocht (ik zat in een vmbo-t/havo klas en wilde graag naar havo, maar de school vond dat ik dat niet aankon) en zij zei elke keer in de les als iemand het niet goed deed en zijn best niet deed: "Neem toch een voorbeeld aan Ilja!" Zo erg vond ik het niet en ik was blij dat ik goed met haar kon opschieten, gezien ze berucht stond om haar onaardige gedrag. Was ik uiteindelijk 1 dag ziek en had ik een les Nederlands gemist. De volgende dag had ik weer Nederlands. Kwam ik binnenlopen: "Oh, Ilja! Ben je er weer! Was je ziek? Gaat het wel weer? Ben je weer beter?" Zij helemaal bezorgd en toen ging ze me omhelzen o.o' Dat vond ik toch wel iets minder...

    Maar over het algemeen vind ik het wel grappig en schattig :')


    To live would be an awfully big adventure

    Dat had mijn wiskunde leraar laast ook omdat een meisje bij een toets een hele knappe manier had bedacht om hem op te lossen. Hij zat helmaal te glimlachen: 'ik word daar zó blij van, ik heb het gelijk allemaal mensen verteld' hahaha, hij ging het z'n collegas vertellen. (krul)


    it's so empty living behind these castle walls