• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen moeten recht krijgen op een rookvrije thuisomgeving.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ze dat willen, maar ik vind het onzin.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Lol. Ik rook zelf en dan zou mijn moeder moeten stoppen voor mij? 8D
    Het ligt er maar net aan. Als je een kind met astma o.i.d. zou hebben, dan ja. En voor de geur zou het misschien ook lekker zijn, maar dat ligt geheel aan de ouders zelf om daarover te bepalen. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik rook zelf, dus nee, maar het ligt eraan in welke toestand je zit. (:


    Life is a beautiful struggle

    Eens. Passief meeroken verpest alsnog de longen en zeker als je dan zou roken in het bijzijn van kinderen hebben zij ook meer kans op ziek te worden etc. want ze ademen dan evengoed die rook in.
    Dus gewoon buiten gaan roken, waar er geen kinderen bij zijn is logischer? (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 7:27 ]


    Militat omnis amans

    Oneens.
    Ze hebben voor dat huis betaaltd dus mogen er mee doen wat ze willen. Als het kind nou astma ofzo heeft dan vind ik dat ze wel buiten moeten gaan roken


    we all deserve to die

    Meth schreef:
    Als ze dat willen, maar ik vind het onzin.


    Hope goes lost but never dies.

    eens, want anders dan rook je mee, en dat is niet goed voor je.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Meth schreef:
    Als ze dat willen, maar ik vind het onzin.


    None but ourselves can free our minds.

    Stripe schreef:
    Lol. Ik rook zelf en dan zou mijn moeder moeten stoppen voor mij? 8D
    Het ligt er maar net aan. Als je een kind met astma o.i.d. zou hebben, dan ja. En voor de geur zou het misschien ook lekker zijn, maar dat ligt geheel aan de ouders zelf om daarover te bepalen. (:


    Ja inderdaad... Ik vind van niet hoor. Ookal roken jou ouders niet, ergens anders kunnen ze net zo hard roken en dan krijg je het alsnog binnen. En wat als je naar buiten gaat? En de uitlaatgassen inademt?


    Your make-up is terrible

    Ja, ik vind van wel.. Roken is schadelijk voor de gezondheid en het stinkt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is de keuze van je ouders. Bij ons wordt er buiten gerookt, dus ik heb er geen last van.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Meeroken is nog slechter dan gewoon roken, en kinderen worden soms de dupe van de verslaving van hun ouders. Het is helemaal niet zoveel moeite om op het balkon te gaan staan, of in de tuin. Nog een goede manier om te minderen ook (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    A7X schreef:
    Eens. Passief meeroken verpest alsnog de longen en zeker als je dan zou roken in het bijzijn van kinderen hebben zij ook meer kans op ziek te worden etc. want ze ademen dan evengoed die rook in.
    Dus gewoon buiten gaan roken, waar er geen kinderen bij zijn is logischer? (:


    you were born original don't die as a copy

    Het is de keuze van de ouders, al helemaal als die een hypotheekje van een paar ton te betalen hebben. Maar ik zou er niet op achteruit gaan nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad... Ik vind van niet hoor. Ookal roken jou ouders niet, ergens anders kunnen ze net zo hard roken en dan krijg je het alsnog binnen. En wat als je naar buiten gaat? En de uitlaatgassen inademt?

    Daar heb ik minder last van dan een enorme rookwalm in de woonkamer, zo dicht dat ik soms zelfs niet helder uit het raam kan kijken.
    Ja, ik heb eens een paar dagen goed last gehad van m'n keel in die rook.


    No growth of the heart is ever a waste