• I need you like a heart needs a beat

    Niet gemeen bedoeld maar:
    Gadverdamme, daar zit ik echt niet op te wachten.

    En ik weet niet waarom maar ik vind het... Onrespectvol dat Katy een meisje met kanker in haar clipje gebruikt.
    Dat slaat natuurlijk nergens op, want als zij dat graag wil, dan moet ze dat maar doen...
    Maar zo voelt het gewoon voor mij...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Niet gemeen bedoeld maar:
    Gadverdamme, daar zit ik echt niet op te wachten.

    En ik weet niet waarom maar ik vind het... Onrespectvol dat Katy een meisje met kanker in haar clipje gebruikt.
    Dat slaat natuurlijk nergens op, want als zij dat graag wil, dan moet ze dat maar doen...
    Maar zo voelt het gewoon voor mij...


    Mij lijkt het juist wel een mooie clip. :X


    Never wait for perfection, just make it.

    Warfarer schreef:
    Niet gemeen bedoeld maar:
    Gadverdamme, daar zit ik echt niet op te wachten.

    En ik weet niet waarom maar ik vind het... Onrespectvol dat Katy een meisje met kanker in haar clipje gebruikt.
    Dat slaat natuurlijk nergens op, want als zij dat graag wil, dan moet ze dat maar doen...
    Maar zo voelt het gewoon voor mij...


    Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom je het zo onrespectvol vind. Ik vind het juist heel goed dat zij hier de aandacht op wil leggen. Daarbij past de songtekst daar nog eens bij, aangezien ook kankerpatiënten allemaal één voor één speciaal zijn en niet moeten opgeven.

    Ot: Ik ben razendnieuwsgierig ^^


    Olive

    Haar stem past niet bij de muzieksoort.
    My opinion


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind het inderdaad een beetje raar dat ze een meisje met kanker gebruikt in haar clip.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    TR0Y schreef:
    (...)

    Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom je het zo onrespectvol vind. Ik vind het juist heel goed dat zij hier de aandacht op wil leggen. Daarbij past de songtekst daar nog eens bij, aangezien ook kankerpatiënten allemaal één voor één speciaal zijn en niet moeten opgeven.

    Ot: Ik ben razendnieuwsgierig ^^


    Ik snap zelf ook niet helemaal waarom ik het respectloos vind.
    Maar ik ben gewoon erg pissed op KP dat ze het doet, want ik kan me gewoon niet voorstellen dat het haar wat kan schelen.
    Ik ken haar natuurlijk niet, dus misschien kommert ze zich wel om al die kinderen, maar zo komt het bij mij gewoon niet over.
    Maar misschien is dat ook wel omdat ik Katy gewoon niet zo graag mag.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.