• Op tumblr stuurde hij me net -anoniem- rare dingen. En toevallig praat ik oog nog met hem op msn, op het moment. Ik ken uiteindelijk maar één jongen die naar anime keek en hij zei -anoniem dus- 'Monday we dont have school. i could come to you? Watch some anime togheter?' En hij weet ook waar ik woont. Hij woont in dezelfde straat. Begrijp me niet verkeerd, hij is echt heel aardig en we hebben heel wat gemeen maar ik ben nog zo jong. En ik vind hem niet leuk op die manier. Straks komt hij maandag echt langs en ik wil hem dan niet afwijzen voor de deur. Man, ik had echt nooit gedacht dat er een jongen zou zijn die me leuk zou vinden. Of dit is gewoon een grap. Ik ben extra bang om hem te kwetsen want hij is depressief de laatste tijd. ;__;

    Maar wat kan ik dus doen?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 19:24 ]


    All this dampness is damp.

    Weet niet. Ik zit met hetzelfde probleem. Een vriend van me is verliefd op me. En ik weet niet wat ik moet doen als hij ineens vraagt voor verkering.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Zeg dat je maandag geen tijd hebt. En de volgende keer dat jullie alleen zijn, zeg hem dan voorzichtig dat je enkel vrienden wil zijn.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zeg dat je maandag geen tijd hebt. Verzin desnoods een smoesje.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg gewoon dat je geen zin hebt (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sid schreef:
    Zeg dat je maandag geen tijd hebt. En de volgende keer dat jullie alleen zijn, zeg hem dan voorzichtig dat je enkel vrienden wil zijn.


    Ik denk dat hij sowieso gaat komen. Doet hij altijd. D:


    All this dampness is damp.

    Wees gewoon eerlijk tegen die jongen, gewoon zeggen sorry ik vind je gewoon leuk als een vriend maar niet mijn vriend snapje.. Bedoel het goed hoor.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    Wees gewoon eerlijk tegen die jongen, gewoon zeggen sorry ik vind je gewoon leuk als een vriend maar niet mijn vriend snapje.. Bedoel het goed hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik had hetzelfde voor , ik heb de sprong in het diepe gewaagd en ondertussen zijn we bijna een jaar samen <3 maar elk geval is anders (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je moet gewoon eerlijk zeggen dat je hem puur ziet als een vriend (':


    Has no one told you she's not breathing?

    jah,,als je hem ook leuk vind,ookal is het maar 'gewoon' leuk,,kan je dat wel doen =)
    je weet nooit of er meer komt :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'