• Ik ga een serie beginnen over de Jonas Brothers en ik zoek wat mensen die mee willen spelen.

    mijn vriendinnen in dit verhaal
    Lutsjiee
    -
    -

    vriendin nick : Bezet door YOUxFUCK
    vriendin joe : Bezet door xNIJNTJE
    vriendin kevin : Bezet door RwarrKittyx3

    wat ik van je wil weten is dit

    naam :
    leeftijd :
    likes :
    hates :
    karakter :
    plaatje : sorry ik wil geen emo plaatjes ik heb niks tegen emo's en scenes maar ik wil normale plaatjes.
    klein tekstje :

    ik kies niet meteen de eerste de beste maar wie ik het beste vind passen als mijn vriendinnen enz.

    nou succes met invullen

    oja nog 2 dingen
    - hulp met idee voor een verhaal
    - hulp met een titel

    xx


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Vriendin Kevin info Volgt

    naam :Linda

    leeftijd :16 Ofso?

    likes :Concerten,Kevin!,Leip doen,Shoppe,Zwemmen,Motor Crossen,

    hates :Huppels,Barbie's,Kutweer,Wanabee's

    karakter :Lief,Spontaan,Direct,Brutaal,Gek,wild

    plaatje : sorry ik wil geen emo plaatjes ik heb niks tegen emo's en scenes maar ik wil normale plaatjes.

    http://www.ednieman.nl/images/nikkiepers.jpg

    klein tekstje :

    Heey Linda is in Da House, Ik ben 16Jaar en Ben gek Op JB!, Ik ben een Lief Persoontje maar Kan ook wel wild en brutaal zijn!,Verder Ga ik vaak Naar concerten en is Muziek My Life!
    maar Leute ik wordt gebeld Bubaai(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol: Vriendin Joe <33

    naam : Raquel

    leeftijd :17

    likes :haar vrienden,muziek,milkshake's,rond hangen, de zee,uitgaan, zingen

    hates :ruzie's,mensen die liegen,vliegen met het vliegtuig

    karakter :lief,betrouwbaar,koppig,staat altijd voor vrienden klaar

    plaatje :http://nataliailina.com/img/beauty_fashion.jpg

    klein tekstje :Hi ^^ Mijn naam is Raquel en ben 17 jaartjes jong. Ik doe graag gek met me vriendinnen en ben verslaafd aan milkshake's =] Is altijd nog beter dan drugs zeg ik maar ;] Verder ben ik een lief betrouwbaar persoon en sta ik altijd klaar voor me vrienden. Stiekem kan ik ook behoorlijk koppig zijn maar laten we het daar maar even niet over hebben ;] Ik ben bang om te vliegen met een vliegtuig en kan ik er niet tegen als mensen tegen me liegen. En nu wil voor het laatst. Ik hou van me vriendje Joe <33 Hij is er altijd voor me en hij is zó lief. Ik denk dat hij de ware is. Maar dit was het. Byeee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    en van jou vriendinne
    info volgt...


    Dead but delicious

    ik wacht hoor =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    rol: Vriendin Kevin.

    naam : Renee

    leeftijd : 16 ofzo?

    likes : Hello Kitty/Big sunglasses/Music/Make-up/Friends/Graffiti/Red Bull/Lolly's/Cupcakes.

    hates : Huppels/WannaB's/Chocola

    karakter : Lief, Grappig, zorgzaam & ego.

    plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70040

    klein tekstje : Hi ik ben Renee en ben 16 jaar oud. Ik hou van lolly's en cupcakes. En verder heel erg van muziek. Ik ben lief, grappig en zorgzaam maar onder die lieve uitsraling zit een ernorm ego. Verder ben ik verliefd op Kevin Jonas die ik nooit zou kunnen krijgen! Nouja ik moet gaan Byee xoxo <3 Love you.


    xx


    The perfect man is gay...

    vriendin Kevin

    naam : Lies

    leeftijd : 19

    likes :her friends, carten, bowlen, haar gitaar

    hates : huppels

    karakter : lief, maar niet tegen de mensen die ze niet moet, soms bitchy, ochtendhumeur

    plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=64659 ik ben het zelf

    klein tekstje : Hay People, Ik ben Lies.
    Ik ben verzot op carten en bowlen, da doe k nu is echt graag se! Ik ben een fan van JB, en zeker van Kevin, terwijl iedereen Joe en Nick mooier vind, val ik op hem, niet dat joe en nick lelijk zijn, maar k vind kevin gewoon leuker!

    Ik ben niets zonder mn gitaar en mijn vrienden
    ik kan een beetje zingen, maar heel erg goed gitaar spelen

    Maar ik moet gaan; A Lot Of Love, From Liesj


    kan je hier wat mee!?????


    everything you imagined, and more...

    ik ga voor het verhaal je een pbn sturen oek?


    everything you imagined, and more...

    jaa is goed hoor =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Vriendin Kevin.
    naam : Renée
    leeftijd : 15
    likes : muziek luisteren, vrienden, dansen en shoppen.
    hates : school, spruitjes en mensen die denken dat ze meer zijn en stiltes.
    karakter : lief, aardig, slim, te vertrouwen en eigenwijs.
    plaatje : http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg
    klein tekstje : Hee! Ik ben Renée en ben 15 jaar. Ik haat stiltes en heb daarom ook altijd wat muziek bij me. Ik hou vooral van rock, maar eigenlijk wel van alles, als het maar lekker klinkt. Verder hou ik van dansen en shoppen en zijn mijn vrienden erg belangrijk voor me.

    naam: anke
    leeftijd: 15 ofzow...
    likes: cola, pizza, vrienden, hyper doen.
    hates: spinnen, huppels, mensen die denke dat ze alles zijn, mensen die liegen.
    karakter: lief, aardig, soms bitchy, melig.
    plaatje:http://www.myoksana.com/en/the_most_beautiful_girl_in_the_world/the_most_beautiful_girl_in_the_world.jpg
    klein tekstj: Haajj mensjes mijn naam is Anke...
    ik loop al 15 jaar op deze planeet rond. Ik hou heel veel van mijn vrienden en melig doen xD. Ik word dan ook vaak voor de grap mongooltje genoemd maja ik kan wel normaal doen. maar k moet weer gaan.
    Bye people

    (plaatje is veranderd)


    Dead but delicious

    Oke ik zie nu allemaal foto's van bekende mensen maar die gaan jullie even mooi veranderen want ik wil meisjes in het verhaal die er niet bekend uit zien op een foto xD. een meisje heeft dat tot nu toe gedaan die geen foto heeft van een bekendheid dus die heeft al wat meer kansen =DD

    je kan een foto van je zelf doen of van ene meisje dat je egt heel mooi vind en als je dan toch een emo plaatje wil doen dan maar een plaatje dat niet TE emo/skene is


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Oke ik zie nu allemaal foto's van bekende mensen maar die gaan jullie even mooi veranderen want ik wil meisjes in het verhaal die er niet bekend uit zien op een foto xD. een meisje heeft dat tot nu toe gedaan die geen foto heeft van een bekendheid dus die heeft al wat meer kansen =DD

    je kan een foto van je zelf doen of van ene meisje dat je egt heel mooi vind en als je dan toch een emo plaatje wil doen dan maar een plaatje dat niet TE emo/skene is


    en dat ene meisje ben ik x]

    toch ? x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    haha nou ik ken haar niet xNIJNTJE xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    en dat ene meisje ben ik x]

    toch ? x]

    jah mijn foto ben ik zelf (me :$)


    everything you imagined, and more...

    haha nou ik ken haar niet xNIJNTJE xD



    ik ook niet dus ben ik dat meisje x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.