• Haay:D

    Ik ben op zoek naar een leuk bijbaantje, ik kan alleen niet inden. Ik ben 15 en in een supermarkt werken vind ik echt niet leuk. Heeft iemand een idee voor mij waar je goed mee verdient. Ik moet namelijk snel geld verdienen..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Baantjes zijn nou eenmaal niet zo leuk, meestal, dus als je echt een baantje wil, zul je toch genoegen moeten met een kutbaantje, denk ik. (krul)

    Pfoe, ik weet niks.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    op je 15e kan je nog niet zo heel veel.. officieel mag je pas vanaf je 16e in de horeca werken (uhmm.. -a-) en opppassen is natuurlijk het chillst, maarja, dat is meestal niet regelmatig. Ik weet zo 123 niks te verzinnen!


    It's time to be happy again.

    Ik werk al een half jaar bij de wibra, Het is niet de beste loon ooit, maar ik verdien best veel.
    Btw, in een supermarkt verdien je altijd meer dan andere winkels :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik ben ook net 15 geworden, en ben dus nog wat aan het zoeken.
    Dus ik ga dit topic in de gaten houden. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oppassen op kleine kinderen
    Kranten/folder wijk
    Auto's wassen
    honden uitlaten
    Kijken of je in een klein buurtwinkeltje iets kan doen
    Klusjes in huis doen
    Naar een buurthuis gaan
    Naar een bejaarden te huis gaan


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ability schreef:
    Pfoe, ik weet niks.


    effort never betrays you

    Aangezien je nog geen 16 bent, denk ik niet dat je extreem leuke baantjes kan verwachten. Geloof me, in een supermarkt werken is dan nog cool. -denkt terug aan de wc's op de camping-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    -denkt terug aan de wc's op de camping-

    Wow, dat suckt.

    Ehm, ik werk op de charcuterie bij een slager en dat verdient wel heel goed. En bij een bakker werken is ook wel cool, iemand van mijn klas doet dat en ze neemt elke maandag de overschot van de koffiekoeken mee om te trakteren.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 16:11 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Kleine klusjes bij je ouders, buren, enz. doen, en er dan geld voor vragen, zoals een paar euro. Voor je het weet kan je dat ene kopen wat je zo graag wilde.

    Oke, nu klink ik als een tijdschrift ofzo.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    pak de trein naar brussel-noord en ga een café binnen :Y)

    euhm... in een café gaan opdienen ofzo..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik werk in een supermarkt.
    Heb hiervoor een paar weken als afwasser gewerkt, maar dat is nog erger dan in de supermarkt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij een supermarkt werken is toch wel één van de beste baantjes die je kunt krijgen. In een winkel in de stad werken schiet niet op, want wanneer je van de middalbare school af gaat heb je kans tot laat op school te zitten. Winkels gaan al om 6 uur dicht, supermarkten om 8 of 9 uur, waardoor je gewoon om 6 uur kan beginnen met werken.
    Het is echt super flexibel met de werktijden, je verdiend redelijk goed en in de meeste supermarkten werken heel veel jonge mensen, dus 't is nog gezellig ook. Nehe, ja ik werk ook in een supermarkt


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb een krantenwijk =']
    moet elke ochtend om kwart voor 6 opstaan >.<
    Dat zuigt, maar het verdient goed x3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat je voor het het beste kunt kijken in een supermarkt of krantenwijk. Of je kunt kijken als weekendhulp in een winkel...

    Toen ik 15 was werkte ik nml als weekendhulp bij de wibra. Nu 5 jaar later en ik werk parttime bij de trekpleister.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'