• Haay:D

    Ik ben op zoek naar een leuk bijbaantje, ik kan alleen niet inden. Ik ben 15 en in een supermarkt werken vind ik echt niet leuk. Heeft iemand een idee voor mij waar je goed mee verdient. Ik moet namelijk snel geld verdienen..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Baantjes zijn nou eenmaal niet zo leuk, meestal, dus als je echt een baantje wil, zul je toch genoegen moeten met een kutbaantje, denk ik. (krul)

    Pfoe, ik weet niks.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    op je 15e kan je nog niet zo heel veel.. officieel mag je pas vanaf je 16e in de horeca werken (uhmm.. -a-) en opppassen is natuurlijk het chillst, maarja, dat is meestal niet regelmatig. Ik weet zo 123 niks te verzinnen!


    It's time to be happy again.

    Ik werk al een half jaar bij de wibra, Het is niet de beste loon ooit, maar ik verdien best veel.
    Btw, in een supermarkt verdien je altijd meer dan andere winkels :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik ben ook net 15 geworden, en ben dus nog wat aan het zoeken.
    Dus ik ga dit topic in de gaten houden. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oppassen op kleine kinderen
    Kranten/folder wijk
    Auto's wassen
    honden uitlaten
    Kijken of je in een klein buurtwinkeltje iets kan doen
    Klusjes in huis doen
    Naar een buurthuis gaan
    Naar een bejaarden te huis gaan


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ability schreef:
    Pfoe, ik weet niks.


    effort never betrays you

    Aangezien je nog geen 16 bent, denk ik niet dat je extreem leuke baantjes kan verwachten. Geloof me, in een supermarkt werken is dan nog cool. -denkt terug aan de wc's op de camping-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    -denkt terug aan de wc's op de camping-

    Wow, dat suckt.