• Ja, want ik kan echt wel in de lucht springen van geluk. Jonge, ik mocht van mijn papa geen kaarten bestellen voor Katy Perry voor ik vervoer had. Maar na aan iedereen te hebben gevraagd of ze wouden/konden rijden voor me, heb ik ontdekt dat het in de vakantie valt. Dus ik bij mijn papa gaan smeken dat hij de volgende dag verlof wilt nemen -Hij moet vet vroeg opstaan als hij moet gaan werken- en was ik vanalles aan het zeggen dat hij dan wat kon gaan doen met mijn mama in Brussel en blablabla.
    Gaat hij ons komen halen.

    En nu ben ik echt wel blij want Katy is de beste. En het is me weeral geld uitgespaard. (Ik en Britt hadden tegen een vriend gezegd dat we een ticket voor hem gingen betalen als zijn vader wou rijden, haha!)
    Ik ga zo mijn ticketjes bestellen. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Oh echt super voor je! Veel plezier :9~


    Everything is worse without music.

    Super voor je maar waarom kom je niet naar die in Nederland? :'(
    Dat was beter ant dan kon ik je zien D: Want je gaat naar ATL en Katy en beide in België en ik ga naar ze beide in Nederland D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Super voor je maar waarom kom je niet naar die in Nederland? :'(
    Dat was beter ant dan kon ik je zien D: Want je gaat naar ATL en Katy en beide in België en ik ga naar ze beide in Nederland D:

    ATL is na school, en ja. Dan zijn we al bijna te laat als we in België moeten. Met Tokio Hotel waren we meteen vertrokken en kwamen we om 5 voor 8 aan. En Katy, ja. :'D Geen uitleg.


    Some people make the world special just by being in it

    leukk!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    Echt heel cool dat je mag (:
    Heel veel plezier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alyssicious schreef:
    (...)
    ATL is na school, en ja. Dan zijn we al bijna te laat als we in België moeten. Met Tokio Hotel waren we meteen vertrokken en kwamen we om 5 voor 8 aan. En Katy, ja. :'D Geen uitleg.

    Wel jammer D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij gaan het leuk hebben. :9~


    We'll never be as young as we are tonight