• Hoe duur is het op gaatjes te laten schieten? Ik kan het me niet meer herinneren, want de laatste keer was ik 13. Er zit geen verschil in tussen 1ste, 2de en 3de toch?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    (...)

    Je moet echt 2de laten doen. Ik vind dat altijd super mooi staan. Ik weet niet hoe je kledingstijl is. Maar ik vind van die zilvere ringen en dan een diamantje ernaast altijd heel mooi.

    Precies, dat vind ik dus ook heel erg mooi, sommige doen dat gewoon in een gaatje! hoe ze het voor elkaar krijgen...


    Everything is worse without music.

    Pinup schreef:
    Ik prik ze zelf altijd met goed gereinigde veiligheidsspelden, dus gratis voor mij.
    Verder ... geen idee, zo rond de 7.50 of 10 euro denk ik zo?


    Zelf? Wow, dat lijkt me echt eng.. :x.

    En ik weet niet, ik was iets van 7 jaar oud toen ik mijn gaatjes liet schieten. Of misschein nog wel jonger. Maar het is, aan de reacties van iedereen te zien, zo rond de tien euro waarschijnlijk ^^.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    Zelf? Wow, dat lijkt me echt eng.. :x.

    En ik weet niet, ik was iets van 7 jaar oud toen ik mijn gaatjes liet schieten. Of misschein nog wel jonger. Maar het is, aan de reacties van iedereen te zien, zo rond de tien euro waarschijnlijk ^^.


    Ah welnee joh, gewoon goed schoonmaken, oor strak trekken en dan gewoon prikken.
    Niet denken maar doen. :P
    Vind ik minder eng als wanneer een ander het moet doen bij me hoor. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Ah welnee joh, gewoon goed schoonmaken, oor strak trekken en dan gewoon prikken.
    Niet denken maar doen. :P
    Vind ik minder eng als wanneer een ander het moet doen bij me hoor. ;D

    Ja, mijn moeder deed dat vroeger ook bij mij. Maar nu ik erover denk om die tragus te laten prikken zal ik toch maar naar mensen gaan die daar verstand van hebben :'D Das andere koek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij kostte mijn 3e gaatje €7,50 inclusief de oorbellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij was het rond de 10,-. Iets meer of iets minder (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    bij mij hier is 1 gaatje 9 euro ofzo en 2 gaatjes zijn 7/7,50

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 13:18 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    ik weet 't niet heb mn 1e oorbellen al sinds dat k 4 was en mn tweede gaatje toen k 10 was

    10€ ongeveer..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    12 euro, bij mij voor één gaatje. Tweede gaatje dus. Dan krijg je de oorbel er wel bij, hoor.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 13:32 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Romances schreef:
    Volgens mij iets van 13 euro ofzo.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    ik weet het niet meer want ik was 5. maar je betaald meestal voor de oorbellen.


    x Nikki

    lol, 7.50 (+ oorbel)

    (:

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja, mijn moeder deed dat vroeger ook bij mij. Maar nu ik erover denk om die tragus te laten prikken zal ik toch maar naar mensen gaan die daar verstand van hebben :'D Das andere koek.


    Die moet je echt laten zetten, ja.
    Ik heb hem ook gehad en de eerste keer ging hij ontsteken omdat ik het bij een goedkope juwelier had laten doen ... en toen ik hem een jaar of twee later weer nam, kwam hij in mijn slaap los omdat het een haakje was dat niet vastzat. Toen ik die terug wou steken ging het niet omdat m'n oor opgezwollen was en ijs erop zorgde dat ik k.o ging. :'D
    Dus ja, goede piercer zoeken en geen vishaak piercings zoals ze die krengen noemen -hier dan tenminste- erin zetten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hangt er idd van af welke oorbellen je kiest, mijne was denk ik 9 euro


    Fooled ya!