• sinds twilight heeft iedereen een bepaald beeld van vampieren en weerwolven.
    maar in het echt zijn ze anders. vampieren glinsteren niet in de zon. ze worden er ziek van. heel veel verhalen die mensen beschouwen als verhalen zijn in het echt geen verhalen, maar werekelijkheid.

    mijn vraag geloven jullie het ?

    gr wendycash

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    je kan niet een psyschishe worden door gebeten teworden je wort zo geboren

    De Psychische Vampier

    Uit het woord valt mischien al te halen wat het inhoud. Een psychische vampier is een wezen dat energie van mensen af kan tappen. Dat kan deze bewust, of onbewust doen. Je voelt je als mens letterlijk uitgezogen worden als een psychische vampier je aan het aftappen is.
    Moeheid slaat enorm snel toe en je spieren verslappen.
    De vampier in kwestie wordt, net als een fysieke, energieker en gaat zich veel beter voelen.
    Elke psy-vampier heeft een andere manier van ' voeden'. Door meditatie, visualisatie, aura's, concentratie en astrale projecties is voeden via energie mogelijk.




    Fysieke eigenschappen:

    ongekende kracht. Ook die het niet weten bezitten over een enorme kracht die vooral s 'nachts op zijn best is.


    mentale eigenschappen:


    voelen zich op een wijze manier verheven boven de mensheid (wordt verder onderaan de pagina op ingegaan)
    kunnen uitzonderlijk goed manipuleren en verleiden
    zijn vaak wijs, en empathisch erg sterk
    zeer sterk mentaal vermogen. psy vampieren hebben een enorme mentale kracht.


    Gedachtengang

    Ook hebben vampieren een andere kijk op mensen en de mensheid. Ik spreek hier niet voor elke vampier, maar velen die ik ken delen hetzelfde gedachtegoed als ik. Ze voelen zich op een bepaalde manier verheven boven mensen en de mensheid. Ze zien ze als kinderen, vee, een hersenloze kudde die maar verder en verder wegzakt. Ze voelen zich beter en verstandiger, niet op een arrogante manier, maar op een wijze manier. Dit betekend niet dat ze mensen niet met respect behandelen. Ze zien mensen immers niet als iets lagers, maar als iets anders. Hierbij komt nog een belangrijker punt aan de orde. Het is namelijk niet zo dat mensen worden gedwongen tot bloed en/of energie afname. Bij fysieke vampieren gebeurd het bijna nooit dat een mens wordt verrast en wordt gedwongen (zonder dat hij/zij het doorheeft), bloed af te staan. Tegenwoordig moeten vampieren instromen in het menselijk juridisch systeem en kunnen net zo harde straffen krijgen als mensen. Vandaar dat er veelal op een legale manier aan bloed wordt gekomen.

    Bij de psychische vampier ligt dit anders. Omdat zij geen tot weinig sporen achterlaten is het voor hun makkelijker om energie af te tappen. Het is namelijk bijna onmogelijk te bewijzen dat je je slap, moe en mentaal voelt uitgezogen, door een bepaald persoon.



    Dag en nacht

    Dag en nacht spelen een belangrijke rol in het leven van een vampier. De meesten hebben de neiging overdag zo min mogelijk te doen, het liefst te slapen omdat ze in de avond en nacht beter kunnen functioneren. In de nacht is hun visie beter dan dat van de mens, ze zijn alerter, sterker en voelen zich hier meer thuis. Bij sommigen is dit een sterker aanwezig fenomeen dan bij anderen, maar vampieren zijn nachts fysiek en mentaal op hun best.


    waar haal je dat allemaal vandaan???


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    internet hyves heb daar een pagina van vandaar maar ook van google


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Slime schreef:
    Niet in de zin van mythische figuren, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die écht bloed drinken.


    All this dampness is damp.

    Uhm..nee ik geloof er niet in.

    Ik ben gaan nadenken sinds in twilight heb gezien en ben er ook in gaan geloven ze zijn niet als dracula met doodskisten enzo ik denk hele bleke mensen die niet goed tegen zonlicht kunnen en zich voeden door bloed zoiets geen caps enzo
    Zo denk ik erOver(6)(A)


    debbie

    Ik geloof er geen ene bal van.
    Het is gewoon allemaal fantasie, duuh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oud topic
    Ik geloof d'r niet zo in. Uiteindelijk zijn het allemaal fantasietjes van de mens om het leven iets interessanter te maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carer schreef:
    Hu, ik snap het niet helemaal. :X

    Ik geloof iig niet in vampieren en weerwolfen. Dat is gewoon dikke onzin.

    Ik geloof wel in gestoorde mensen die bloed drinken, mensen met een personlijkheidsstoornis die denken dat ze een hond zijn, mensen met een abnormale haargroei, mensen met een abnormaal bleke huid, ook in reuzachtige vleermuizen en in hondsdolheid, niet dat dat er nou veel mee te maken heeft, maarja. XD


    Meer dan je denkt, want door zulke dingen in de oudheid, zijn deze verhalen en mythes veelal ontstaan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    nope ik geloof er niet in.
    alle shit die op internet geschreven staat is volgens mij ook grote onzin. ik vind dat ze eerst maar eens iets moeten bewijzen voordat ze al die zooi op internet pleuren


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou het graag willen geloven dat ze bestaan, maar tja .. Er zijn indd mensen die bloed drinken.. Die sporen niet helemaal (joehoe) maarja.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik geloof niet in èchte vampieren (er zijn wel mensen die bloed drinken ja) of in weerwolven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, en die mensen die bloed drinken zijn gewoon raar
    oud topic lol


    As travars

    In diegene die jij bedoelt niet, want dat is wetenschappelijk onmogelijk. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Nein mann.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    underworld95 schreef:
    (...)

    nee geen geesten ja die heb je ook geesten die dat doen maar zoek maar eens op internet naar energie vampieren je zult meer vinden dan je denkt ik draai soms de letters om niet op letten


    Sorry maar misschien kun je beter leestekens gebruiken.