• Ik liep net van het Station naar huis, en toen ik bijna thuis was zag ik een gast lopen. Ja man, superboeiend, een gast. Van veraf dacht ik van 'Wtf die lijkt wel op Evan Almighty'. En toen kwam hij dichterbij, en toen herkende ik zijn loopje en zijn gezichtsuitdrukking.. En toen kwam hij nog dichterbij (hij liep een halve meter langs me) en toen zag ik dat het Robin (de zanger) van Destine was die een baard had laten staan :'D En ik had zoiets van 'WTF' en toen heb ik hem niet aangesproken ): Anders had ik wel gezegd dat ik zijn muziek supergoed vind. Best grappig, in Tilburg wonen, heb Robin de drummer en Laurens ook al zien staan/fietsen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap dan niet waarom je hem niet aanspreekt :'D Ik zou op zijn minst hoi zeggen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Ik snap dan niet waarom je hem niet aanspreekt :'D Ik zou op zijn minst hoi zeggen (krul)

    Omdat ik geschokt was dat hij opeens zo'n lange baard had en toen ik eraan dacht om iets te zeggen was hij me al voorbij..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou dan ook geen "Hoi" zeggen, want dat krijg ik dan echt niet over m'n lippen. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha :P lol


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Omdat ik geschokt was dat hij opeens zo'n lange baard had en toen ik eraan dacht om iets te zeggen was hij me al voorbij..

    Ik zou hem achterna zijn gelopen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    (...)
    Ik zou hem achterna zijn gelopen :Y)

    Ah nee ik heb respect voor ze, ik zou hem zelf helemaal freaken als er iemand achter me aan kwam lopen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Ah nee ik heb respect voor ze, ik zou hem zelf helemaal freaken als er iemand achter me aan kwam lopen :'D

    Ik zei niet stalken :') Ik bedoelde achterna lopen om hoi te zeggen. Niet volgen ofzo.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 15:11 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    (...)
    Ik zei niet stalken :') Ik bedoelde achterna lopen om hoi te zeggen. Niet volgen ofzo.

    Haha ja oke.. Ben ik te verlegen voor ben ik bang. Ik belde meteen een vriendin op om te melden dat Robin een baard had.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Slime schreef:
    Ik zou dan ook geen "Hoi" zeggen, want dat krijg ik dan echt niet over m'n lippen. :'D


    Everything is worse without music.

    Ik kwam een jaar geleden ongeveer Sylvie van der Vaart tegen in 't winkelcentrum :)


    I recycle my thoughts.

    Godsamme, ik wou dat ik zo iemand tegen zou komen, de enige bekende die ik tegenkom is mijn oma in de supermarkt. Ik was meteen aan zijn been gaan hangen, haha 8D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 15:34 ]

    Hooligan schreef:
    Godsamme, ik wou dat ik zo iemand tegen zou komen, de enige bekende die ik tegenkom is mijn oma in de supermarkt. Ik was meteen aan zijn been gaan hangen, haha 8D

    Hahaha dat is precies hetzelfde als wat die vriendin die ik belde zei! 'Iedereen komt hun tegen behalve ik. Als ik jou was had ik nu nog steeds aan zijn been gehangen'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm ik kom langs hun straat als ik naar mijn werk ga over een kwartiertje.. Zal ik bij ze aanbellen? 'Ding dong...' 'Hoi Robin, ik zag je net lopen met je baard maar ik vergat iets te zeggen dus doe ik het nu: Hoi, jij ook hier? Jullie muziek is geweldig. En nu ga ik werken, daaaag!'


    Everything means nothing, if I ain't got you.