• Ik zit sinds vandaag op een nieuwe opleiding. Ik ben dus ook van klas geswitcht. Mijn vorige klas was echt te leuk voor woorden. Echt niet normaal. Ik vond het daarom ook heel lastig om mezelf over te halen om toch echt een andere opleiding te doen, omdat ik gewoon wist dat ik deze richting toch niet wil doen later. Maar nu zit ik dus in een klas, en die is echt niet leuk. Het zijn helemaal niet mijn type mensen.. Ik ben vrij sociaal en kan heel makkelijk contact sluiten met mensen. Nou heb ik dat vandaag ook gedaan, maar het zijn gewoon niet de mensen waar ik bevriend mee wil zijn.. Ik heb ook geen pauze meer met mijn oude klasgenoten en zo. Iemand tips om t een beetje vol te houden in de klas?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je moet sowieso niet te veel vooroordelen vellen, het is moeilijk maar ik ben er dit jaar achter gekomen dat het niet allemaal is wat je denkt. Leer ze gewoon even kennen en als er echt niemand fatsoenlijk is dan kun je nog altijd met je mentor of zo bespreken wat je nog kan doen (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb altijd een 'scheit aan iedereen' gedachte in mijn hoofd, als niemand gezellig is dan zit ik wel lekker in mijn eentje in de pauze, ik vermaak me wel. Maar meestal zit ik toch bij mijn vriende. Misschien moet je gewoon een Ipod meenemen en toch gewoon geen contact zoeken, maar als je het echt wilt, dan toch rustig aan proberen contact te zoeken en niet op ze opstappen met 'HOI IK WIL JE VRIENDIN ZIJN' Dat heb ik namelijk ook een aantal keren voorbij zien komen, haha. Succes <3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 20:32 ]

    Ik heb werkelijk geen idee. Ik mag mijn klas echt helemaal niet. Ja, een paar jongens uit mijn klas mag ik, maar je wilt toch ook vriendinnen hebben in plaats van alleen vrienden. En van heel 3 Havo zitten precies alle bitches in mijn klas. Nu ga ik volgende week vragen of ik in een andere klas mag. Maar ik zou niet weten wat je zou kunnen doen om het een beetje vol te houden(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb ook een rotte klas, maar ik heb ook nog wel mijn beste vriendin, dus dat valt dan mee.Probeer er toch het beste van te maken.Wie weet is er wel iemand die nog meevalt.En doe na schooltijd dan zoveel mogelijk met je oude klasgenoten.


    effort never betrays you

    Sardonyx schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee. Ik mag mijn klas echt helemaal niet. Ja, een paar jongens uit mijn klas mag ik, maar je wilt toch ook vriendinnen hebben in plaats van alleen vrienden. En van heel 3 Havo zitten precies alle bitches in mijn klas. Nu ga ik volgende week vragen of ik in een andere klas mag. Maar ik zou niet weten wat je zou kunnen doen om het een beetje vol te houden(cat)

    Nou, ik heb van de eerste klas tot en met de vierde (mijn hele middelbare school dus) met alleen maar meisjes gezeten. En ik kwam nu dus in een klas met alleen maar jongens, en het was echt gewoon zó verschrikkelijk leuk. Toen ik met meisjes zat was het elke dag; huilen, ruzie, huilen, meppen, huilen blabla. Niet gezellig niks. Toen zat ik dus bij jongens en het was gewoon lang leven de lol, maar toch aan school werken enzo. Ik kon het ook met iedereen vinden, we waren echt een hechte klas, meteen al. En nu zit ik in zo'n ''groepjes'' klas..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    onthou dat je nu wél een leuke richting doet (:
    en weet jej,,er zal vast wel íemand leuk tussen zitten. Miss zijn ze gewoon verlegen :Y)
    Maak er gewoon het beste van (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ipod!of gewoon muziek ;)


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'