• Beetje laat maar toch.
    Vorige week was ik met school in Parijs, en het was zó gezellig! We zaten in een hostel en hadden een gang voor onszelf, wat superhandig was aangezien we constant bij elkaar op de kamers of in de gang waren :'D De bedden zijn wel onbewoond gebleven, ik heb de 1e nacht 4 uur geslapen, de 2e nacht 2 uur en de 3e nacht helemaal niet. Hoe ik het vol hou? Energy, veel suiker, gezellige mensen en madagascar. Foto's voor nieuwsgierige mensen.
    En we hebben op de laatste avond 2 grappen uitgehaald die gewoon koning waren. Mijn bf en ik lagen bij elkaar op de kamer, samen met een ander meisje. En de 1e grap was dat ik rond een uur of 2 haar wakker maakte of ze mee wou naar de wc, want 'ik durfde niet alleen'. We hadden 3 dames-wc's, en in de 1e en 2e zaten 2 vrienden, zodat ze die niet open kon doen. En in de 3e wc zat nog een vriend, met zo'n wit jabbawockee-masker dat ik had meegenomen. En toen ze die deur open deed schrok ze zich dood :'D
    De 2e grap was eigenlijk puur om bezig te blijven, want om half 6 in slaap vallen als je er om 8 uur uit moet heeft gewoon geen zin. Dus gingen we naar onze kamer (wij zaten bij andere mensen) waar zij al lag te slapen, om haar wakker te maken, en haar wijs te maken dat het al half 9 was. Dus moest ze snel gaan douchen als ze dat nog wou, want iedereen was al beneden. En ze was er helemaal van overtuigd dat ze dus door haar wekker heen was geslapen, en ze wou nog serieus gaan douchen ook :'D Maar omdat de ochtend ervoor 2 vrienden om half 7 al zingend waren gaan douchen, mochten we pas vanaf 8 uur douchen. Dus toen ze op het punt stond om de douche in te gaan, zeiden wij 'Kijk eens op je telefoon hoe laat het is, wtf wil jij gaan douchen om half 6?' En die blik van haar, onbetaalbaar :'D
    En ze kon niks terugflikken aangezien wij niet gingen slapen :'D En wij hadden met een paar jongens die een douche op hun kamer hadden afgesproken dat we bij hun mochten douchen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 20:17 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat zielig eigenlijk :X


    -

    Whaha Geniaal!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Genius schreef:
    Wat zielig eigenlijk :X

    Dat maakt haar echt geen fuck uit hoor :'D Ze lacht er zelf het hardst om (letterlijk én figuurlijk. X: )


    Everything means nothing, if I ain't got you.