• people, i need your help!
    Ik ben bezig met een glee verhaal: You could put the blame on me.
    Ik heb rollen nodig voor:
    4 bitches (populaire schoolgirls)
    2 knappe jongens die een crush hebben op mijn hoofdpersoon
    2 enge nerd-jongens die een crush hebben op mijn hoofdpersoon
    gewoon leerlingen
    2 lieve meisjes die bevriend worden met hoofdpersoon
    1 jongen die bevriend raakt met mijn hoofdpersoon


    invullen:
    rol:
    naam:
    uiterlijk/foto:
    beschrijving:
    crush:


    sorry ik typ dit allemaal op mijn mobiel en weet dus niet hoe ik een link van mijn verhaal kopieer, vandaar geen link en geen beschrijving. Voor beschrijving, zoek op mijn profiel: you could put the blame on me.
    Thankyou! (l)


    Dit verrukkelijke léve...

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 22:26 ]

    Rol : Bitch
    naam : Taylor Fearly
    uiterlijk/foto : http://weheartit.com/entry/4624874
    beschrijving : Taylor is 1 van de populairste meisjes van school . Heeft een grote reputatie alleen vind Kurt super aardig . Hellaas kan ze niet met hem omgaan want dat zou haar reputatie verwoesten . Ze is hoofdcheerleader
    crush : puck


    Like That ?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    yaaay thank u ;D


    Dit verrukkelijke léve...

    rol: lief meisje
    naam: Roxanne Swayze
    uiterlijk/foto: Roxanne
    beschrijving: Roxanne is een lief meisje dat met iedereen bevriend kan raken en als ze ergens voor wil gaan geeft ze er alles voor, Zelf is ze ook beste vrienden met Kurt Hummel (ze vind hem stiekem leuk) Maar dta laat ze niet merken, Roxanne is ook erg slim ze leest heel graag, je moet Roxanne nooit boosmaken om iemand te pesten om : uiterlijk en hoe diegne is, Roxannne zit weer sinds een tijdje op school want ze is 2 maanden geleden bevallen van haar dochtertje waar alleen Kurt en Artie vanaf weet de vader van het kindje is onbekend omdat Roxanne door iemand bewusteloos geslagen werd en toen verkracht is, Kurt en Artie waren bij de geboorte van het kindje van Roxanne omdat ze wat met hun had afgesproken en toen waren de vliezen gebroken zegemaar
    crush: Artie & Kurt

    oke dankje!


    Dit verrukkelijke léve...

    rol:Bitch
    naam:Enora Carson
    uiterlijk/foto: http://www.twilightseries.co.za/wp-content/uploads/2009/08/Nina-Dobrev2.jpg
    beschrijving: Enora is een van de populairste meisjes van de school.Ze zit bij de chearleeders.Stiekem is ze verliefd op Finn.
    crush:Finn..

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 22:36 ]


    I love BTR and One Direction!

    rol:bitch
    naam: Floor Fabulous
    uiterlijk/foto: http://content9.flixster.com/question/49/31/45/4931451_std.jpgbeschrijving: Floor is een stoer meisje en veel zijn er jaloers op haar.Ze heeft heel veel vrienden maar dat vooral omdat ze populair is. Tegen haar echte vrienden is ze wel aardig. Floor durft alles te doen en te zeggen en ze is een doorzetter
    crush: komt ze pas achter in het verhaal


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    dankjullie! Ben er gauw mee bezig!


    Dit verrukkelijke léve...