• Cupid | Winnaar |

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:10 ]


    MUSIC && FASHION

    I wanna meedoen xD


    Im The Wild One - Suzi Q

    -Moet je zelf op de foto staan?
    -Mag je een foto gebruiken die je al in je documenten hebt?

    x


    You are beautiful, you are love.

    Sorry, maar ik vind 't echt de grootste onzin dat we de foto's mogen bewerken o_o Dan ga ik echt geen moeite meer doen voor een mooie foto :') En bovendien doe ik al mee aan een foto-bewerkwedstrijd.. Dus, eigenlijk doe ik dan mee aan twee soortgelijke wedstrijden. Als je 'n beetje goed kan bewerken, dan kan je nog zo'n lelijke foto maken, maar 'm toch helemaal 'oppimpen'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom moet je een foto bewerken? Het gaat toch om mooie foto's maken en niet bewerken om hem mooi te maken? Anders is het een fotobewerkingswedstrijd. ;x
    Nah gut, ik doe toch niet mee. :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 11:06 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Slime schreef:
    Sorry, maar ik vind 't echt de grootste onzin dat we de foto's mogen bewerken o_o Dan ga ik echt geen moeite meer doen voor een mooie foto :') En bovendien doe ik al mee aan een foto-bewerkwedstrijd.. Dus, eigenlijk doe ik dan mee aan twee soortgelijke wedstrijden. Als je 'n beetje goed kan bewerken, dan kan je nog zo'n lelijke foto maken, maar 'm toch helemaal 'oppimpen'.


    Ik heb niet gezegt dat je het moet doen, dat kies je zelf. Maar zal het weghalen.


    MUSIC && FASHION

    Essence schreef:
    -Moet je zelf op de foto staan?
    -Mag je een foto gebruiken die je al in je documenten hebt?

    x


    Dat mag maar moet niet.
    Je mag die foto gebruiken, maar hij moet zeker zelf gemaakt zijn en niet bewerkt (dat deel heb ik geschrapt, zie edit)


    MUSIC && FASHION

    Minstens 9 plaatsen vrij en twee dagen te gaan (:


    MUSIC && FASHION

    Als ik een fototoestel had, had ik graag meegedaan. Maar helaas, het zal voor een volgend keertje zijn. En dit leek me net zo'n leuke opdracht... (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegt dat je het moet doen, dat kies je zelf. Maar zal het weghalen.

    Ik zeg ook niet dat ik het doe, maar sowieso dat het is toegestaan, vind ik eigenlijk nergens op slaan :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil mee doen :d


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zou graag mee willen doen.

    Heigl schreef:
    Als ik een fototoestel had, had ik graag meegedaan. Maar helaas, het zal voor een volgend keertje zijn. En dit leek me net zo'n leuke opdracht... (:


    Als je een camera ôp je gsm hebt, kan je die ook gebruiken, alleen is de kwaliteit meestal niet zo goed. Misschien een andere keer hè (:


    MUSIC && FASHION

    Slime schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat ik het doe, maar sowieso dat het is toegestaan, vind ik eigenlijk nergens op slaan :')


    Het was ook niet de bedoeling dat m'n bij elke opdracht gebruik kon maken van photoshop ofzo. Dit was zowieso maar eenmalig, maar ach het is nu weg, dus we gaan zo verder (:


    MUSIC && FASHION

    Ik wil wel meedoen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nadineex schreef:
    Ik wil mee doen :d


    Je staat erbij (:


    MUSIC && FASHION