• Hey,

    ik heb dus net blokjes gekregen maar voor ik blokjes had dan had ik een wondje aan de binnenkant van mijn lip en telkens als ik nu praat dan schuurt het verschrikkelijk en pijnlijk aan mijn wondje, ik heb daar was enzo op mijn blokjes gelegd maar nog doet dat zeer, heeft er iemand tips hoe je het wondje sneller doet genezen?

    Ps: medicamenten of hextril heb ik geprobeerd maar nog lukt het niet.


    FireFlies Above My Head

    Gewoon véél was erop doen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hebt van de ortho toch ook was spul gekregen? Doe dat op de blokjes die langs je wondje schuren ('a)

    auw dat doet idd zeer jah heb ik ook gehad xD
    hmm wondjes dat moetje lichaam zelf helen xD
    k zou nie weten hoe dat sneller moet:O mischien door gwn...t met rust te laten xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Was erop doen en het geneest vanzelf. Het geneest niet sneller door een of andere middel behalve geduld en goed verzorgen..


    your eyes are like stars in the night.

    Frankenstein schreef:
    Je hebt van de ortho toch ook was spul gekregen? Doe dat op de blokjes die langs je wondje schuren ('a)


    Dat heb ik gedaan maar nog doet heel erg veel zeer wanneer ik soms praat of lach ><


    FireFlies Above My Head

    moonstargirl schreef:
    auw dat doet idd zeer jah heb ik ook gehad xD
    hmm wondjes dat moetje lichaam zelf helen xD
    k zou nie weten hoe dat sneller moet:O mischien door gwn...t met rust te laten xD


    Dat zal moeilijk gaan aangezien ik elke dag automatisch met mijn blokjes daar tegen schuur ><


    FireFlies Above My Head

    SmileCake schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan maar nog doet heel erg veel zeer wanneer ik soms praat of lach ><

    Ja maargoed, dat hou je sowieso als je een wondje en een beugel hebt. Gewoon goed die was en veel erop doen.

    ik heb geen beugel ofzo, maar ik heb zo'n hele streep, net een snee open liggen in mijn mond, en mijn tong ook.

    afschuwelijk veel pijn

    Je kan aan je ortho van dat spul vragen

    Veel suc6 (flower)