• Mijn nieuwe story :'D
    Het is géén fanfiction, en ik heb alle personages zelf bedacht, maar het is wel geïspireerd door een geniale film ^^

    Alexis Milan is 17, wereldberoemd en haar bekendheid best wel zat. Haar ouders communiceren alleen nog schreeuwend, haar vriendje lijkt meer om haar uiterlijk en geld te geven dan om haar persoonlijkheid, en hoewel ze nooit alleen is, is ze toch altijd eenzaam.
    Als ze eindelijk een paar dagen vrij heeft, wordt ze echter nog steeds achtervolgd door paparazzi. Ze verstopt zich, en wordt tot haar verbazing geholpen door een jongen die ze per toeval tegenkomt. Hij laat haar voor het eerst merken wat echte vriendschap is, maar alles wat ze samen hebben wordt op het spel gezet als de media erachter komt.

    Klik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die volg ik al ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lijkt leeeuk :]


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    lijkt leeeuk :]

    Bedaaankt ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik volg hem al, erg leuk verhaal! (:


    You try so hard not trying to try so hard.

    Haha, heet die film waar het op gebasseerd is toevallig Nottin Hill?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Haha, heet die film waar het op gebasseerd is toevallig Nottin Hill?

    Ja, het is inderdaad "Notting Hill", hij kwam laatst nog op TV (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan