• gehe ik lok met die titel jullie aandacht ,
    denk ik ..
    maar lieve Quizletters ik had een vraag voor jullie ;
    snappen jullie nou hoe je iemand helemaal geweldig en alles voor je kan vinden maar tog niet dat vlinder gevoel hebt?
    best wel vervelend want ik vind iemand dus leuk maar ben ik dan wel of niet verliefd, of voel ik me meer gevleid?
    en dan nog een vraaag ; hebben jullie een cute guy op het oog?
    :9~

    Edit ; Als je zo kijkt naar al die mensen in uitzichtloze situaties kan ik maar één verklaring geven : liefde stinkt ,

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 22:18 ]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    haha, ik heb wel mensen dat ik denk van: omg, zoo awesome mens O.O maar dan niet echt een verliefd gevoel.

    jep, ik vind mijn beste vriend helemaal geweldig en soms denk ik van geesh ik ben in love with my best friend, maar nooit het vlindergevoel


    Don't dream your life, but live your dream!

    jaaa, omg ik ken dat gevoel!

    en jaaa ik heb best wel n knapperd op het oog... maar zoals iedere jongen met gezond verstand heeft hij meer interesse voor mijn beste vriendin ^^ ze zijn best schattig samen, en ik ga trouwen met mijn kat, lekker puh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb dat wel eens vaker hoor, dat ik iemand echt super vind. maar dan geen verliefdheid voel zeg maar. En ik heb niet echt iemand op het oog :')


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    Ik heb dat wel eens vaker hoor, dat ik iemand echt super vind. maar dan geen verliefdheid voel zeg maar. En ik heb niet echt iemand op het oog :')


    effort never betrays you

    Significance schreef:
    Ik heb dat wel eens vaker hoor, dat ik iemand echt super vind. maar dan geen verliefdheid voel zeg maar. En ik heb niet echt iemand op het oog :')


    Ik vind dat heeel erg frustrerend dat je iemand zo leuk vind waarvan ik weet ook andersom maaar dat je niet dat éne gevoel kan krijgen zo irritant!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmm nee dat kan ik me niet voorstellen. Ikzelf had dat vlindergevoel wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak het zelf mee op t moment en ik snap er geen bal van en ik heb hem dus wel op t oog.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Ik maak het zelf mee op t moment en ik snap er geen bal van en ik heb hem dus wel op t oog.


    ik ken je situatie en ik ben er voor je(krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Misschien komt dat nog, over een tijdje.
    Dat had ik...

    Ik heb dus wel iemand op het oog, en ik zit er tot over mijn oren in.
    Nogal een uitzichtloze situatie, niet leuk dus... Maar ach.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hmm, ja dat ken ik wel. Echt irritant.
    En ik heb zeker een jongen op het oog. Wat niet zo leuk is haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmm dat ken ik ook... Maar ik kan niet echt een tip geven sorry...

    Hmm jaa ik heb er een op het oog en hij is soooo cute (H) hij komt morgen bij me langs en gaan we een horror film kijken gehehe (6) kan ik tegen hem aankruipen hihi:$

    Leer hem beter kennen ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ken het wel ja, maar ik houd alleen echt van mijn vriend. Na bijna 3 jaar samen geeft hij me ook nog steeds regelmatig vlinders! n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nadineex schreef:
    (...)

    ik ken je situatie en ik ben er voor je(krul)

    Dankje dat vind ik heel erg lief! Ik ben er ook voor jou als je iets kwijt wil. Ik kan anderen goed helpen maar mezelf niet. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Dankje dat vind ik heel erg lief! Ik ben er ook voor jou als je iets kwijt wil. Ik kan anderen goed helpen maar mezelf niet. (krul)

    Heeuj, daar heb ik ook last van.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?