• dat ik moet afvallen, en dat ga ik dus ook doen. :')

    Iemand tips om chips en koekjes te laten staan? Want daar ben ik heel erg slecht in. :'p

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 17:59 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Collection schreef:
    (...)

    Ik zeg toch niet dat net jij door zou slaan?
    Veel van deze tips zijn gewoon ongezond. Waarom kan het niet gewoon: Normaal blijven eten en genoeg sporten?
    Neen, minder eten, vaker de trap op en af rennen, in je bed nog verschillende oefeningen doen. Dat is nu echt héél gezond ja.

    Ik zie niet wat daar zo slecht aan is. Minder eten is niet zo erg, zeker niet als je normaal veel eet. Je moet gewoon wel zorgen dat je genoeg binnenkrijgt, maar je moet eigenlijk gewoon stoppen wanneer je vol zit.
    Vaker de trap op- en afrennen en oefeningen in bed doen hoort ook bij sporten, niks mis mee (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Funeral schreef:
    (...)

    Wat nou pro ana sites? Dus als je wilt afvallen krijg je gelijk anorexia of whatever. Er zijn genoeg gezonde manieren om af te slanken hoor.


    Natuurlijk, maar veel daarvan staan hier toch niet tussen hoor. Ik zeg niet dat iemand het hier dan ook daadwerkelijk krijgt. Maar je moet niet doen alsof het daarom ook niet kan.
    En waarom ik dit eigenlijk allemaal zeg? Niet zonder ervaring hoor. Ik weet gewoon dat van die tips niet zonder risico zijn.
    Als niemand dat meer wil gaan inzien...


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    mensen het is nu wel mooi geweest ik krijg hoofdpijn van dit gezeur dus plss wees aardig dat doe ik nu ook ik bemoei me der niet meer mee dus plss laten we het leuk houden (it's a small world after all) o god ik zit nogsteeds met dat nummer in mijn kop van disney;p

    Ik snap dat dit een topic is waarmee je tips wilt voor gewoon een beetje afvallen.
    Maar er zitten hier misschien onzekere kinderen die te ver door schieten als ze deze tips opvolgen. Dat kan misschien lijden tot anorexia, etc.
    Daarom lijkt het me beter dat ik dit topic sluit (:.