• Want ik wil een verhaal gaan schrijven, maar als ik dat alleen doe maak ik het nooit af. Dus wie wil er meeschrijven? Een paar dingen:

    - Het liefst schrijf ik met iemand die een beetje normaal Nederlands kan, dus niet dat ik een verhaal vol spelfouten krijg
    - Ik schrijf liever geen fanfic
    - Zet hieronder maar als je een idee hebt, of mee wilt schrijven (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik zou wel willen maar mijn spelling is heel er slechtxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit moet toch naar een andere forum?? Niet lullig bedoelt hoor.. Nee sorry me spelling is niet zoww goed.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik wil niet opscheppen maar mijn spelling is best goed:$ en ja ik wil wel graag een verhaal met je schrijven xD maar.....ik weet niet of ik daar zo goed in ben whaha :P stuur me maar een berichtje als je wilt=D whaha ik ben eeh best wel gek van vampiers enzow^^ xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik wil best met je schrijven, maar ik heb alleen geen idee waarover haha;$ En of mijn schrijfstijl je bevalt enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil ook wel ^^, naja check mijn online delen maar of je m'n style leuk vind enzo. <3

    Ik wil wel met je schrijven. Ik heb alleen nog nooit een verhaal hier op quizlet gepubliceerd. Wel op mijn computer. Maar ik hou ook niet zo van fantasy, als je het leuk vind kan ik je een pb sturen met een deel. Ik schrijf meestal een soort van reallife verhalen. Laat maar iets horen als je geinteresseerd bent. (mijn spelling is meestal wel oke behalve als ik te snel typ vanwege inspiratie)xD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ehm, op zich zou ik wel willen, maar het ligt eraan wat voor verhaal je in gedachten hebt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell