• Waarom ik deze Topic begin?!
    Is omdat ik jongens/mannen echt niet snap! ik word er soms helemaal gek van. Eerst doen ze aardig en dan in een keer zijn ze vet terughoudend! of dan ben je toch even in gesprek en dan durven ze je niet aan te kijken en dan stuur je savonds een smsje of je guy iets met je wil doen in het weekend en dan krijg je niks terug! en als je het dan voor zijn voeten smijt de volgende dag krijg je te horen "Ik had het druk!" Wat moet ik dan wel niet denken! ik bedoel hij is degene die naar mij is gekomen! ik weet niet wat ik moet doen en ik dacht ik zet het gewoon hier neer en wie weet kan iemand me wel een goed advies geven of ook iets vertellen wat iemand heeft meegemaakt!

    Kuss(flower)


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    Jongens/Mannen, weten het vast zelf niet eens wat ze willen. Zo heb ik ook wel eens dat ik niet weet wat ik wil. Menselijk? Maar goed inderdaad soms snap ik er zelf ook niets van..


    Everything is worse without music.

    Jongens zijn rare wezens :Y)

    hmm. Miss moet je hem er niet steeds mee confronteren. Er zijn 2 opties;Of hij is verlegen en wist niet goed war hij moest antwoorden Of hij flirt alleen maar met je. Praat nog is gewoon rustig met hem,het hoeft geen lang of diepgaand gesprek te zijn,gewoon,een praatje (krul) Let daarbij op zijn lichaamstaal,daaruit kan je het meestal wel afleiden.
    Veel succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zodat ze bij ons in de smaak vallen, duh. Nee neen, ik háát raadsels. (cat)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    dat is juist moeilijk, ik kan het niet uit zijn lichaamstaal zien xD Als wij praten dan druft hij me niet aan te kijken en hij praat alleen tegen mij als onze colleg's er niet bij zijn! omg hij is 21!! mein gott don't no what to dooooo\

    Reactie op 2e meisje boven me:P

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 20:03 ]


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    Ik ken het.. hij leek echt super geinteresseerd, keek me constant diep in mijn ogen aan, gaf me knuffels en een kus..

    En vervolgens reageert hij amper als ik vraag of hij nog eens uit wil..


    ars moriendi

    De moed om ze te begrijpen heb ik allang opgegeven :Y) Maar ik ben wel redelijk goed in het aanvoelen hoe ze gaan reageren. Waarom blijft me alleen nog steeds een raadsel (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    De moed om ze te begrijpen heb ik allang opgegeven :Y) Maar ik ben wel redelijk goed in het aanvoelen hoe ze gaan reageren. Waarom blijft me alleen nog steeds een raadsel (nerd)




    Ik wouw dat ik dat had! ik moet godsamme nog mee naar zijn bedrijfs uitje! ik ben een stagiaire daar secretaresse ben ik nu en hij vindt mij leuk! ik snap hem echt niet :(


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    Niet alle jongens hoor :Y) I love my friendies. Maar de rest zijn allemaal achterlijk en lomp, haha.

    Nou, ik ben blij met mijn vriendje zoals hij is en niet anders.


    Ik ben niet dom, jij bent gewoon te slim.

    Ik weet het :S Het zijn vet lastige wezens. Maar ze kunnen ook zo geweldig zijn :P Als ze meewerken dan :O Mijn crush is heel erg verlegen, maar ik weet zeker dat hij me leuk vind xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De meeste Jongens/Mannen denken over heel veel dingen heel makkelijk en snappen niet dat Meiden/Vrouwen overal gelijk zo'n groot probleem over maken. Maar zo zijn wij nou eenmaal. Ik zou er ook niet tegen kunnen, alleen hij denkt daar niet echt bij na. Misschien veranderen ze ooit wel.

    Hahaha dat vraag ik me ook af. Ik heb precies hetzelfde probleem de ene keer flirten ze heel erg met je en dan ineens niet meer en negeren ze je zowat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dominiekiee schreef:
    (...)



    Ik wouw dat ik dat had! ik moet godsamme nog mee naar zijn bedrijfs uitje! ik ben een stagiaire daar secretaresse ben ik nu en hij vindt mij leuk! ik snap hem echt niet :(

    In jouw geval zou ik dan zelf maar eens 'the hard one' spelen. Dan maar es kijken hoe híj reageert. Als ik jou was zou ik vooral niet achter hem aangaan, das alleen maar frustrerend. Laat hem maar es actie ondernemen, kom je er meteen achter.
    Plain easy...


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, daar zijn ze man voor.


    Never wait for perfection, just make it.

    Pardon?

    of dat meiden duidelijk zijn
    die kunnen ook knap moeilijk gaan doen

    he schat zullen we iets gaan doen zaterdag?
    nou uh kan moet voetballen andre keer?
    he gog jammer ik zit verlopeg vol deze zaterdag is de enigste dat ik kan.
    nee sorry.
    jammer echt jammer.

    krijg ik die avond berichtje van hey we zouden iets leuk doen nou lekker ben jij
    mij zomaar in de kouw laten staan en dat noemt zig zelf een vriend!

    NOU JA ZEG!

    maar goed
    wij kunnen er ook wat van:$

    idd wij zijn stuuk rilexter dan de meiden
    maar als het je echt zo zwaar op je maag ligt
    moet je met hem gaan praten dat je het echt niet tof vint zo

    jongens zijn ook jagers
    meiden die ze makkelijk krijgen vinden ze niks
    wel een beetje een uitdaging moet het zijn anders vinden ze er geen bal aan

    dus speel lekker het lastihge beestje
    en ga zeker niet achter hem aan lopen
    als ze dan no steets proberen dan weet je ook dat ze je echt leuk vinden

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:40 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.