• Hey,

    Ik was vorige week heel erg down omdat ik een slecht rapport had en daardoor had ik gene behoefte aan om met iemand te praten en dan kwam er een hele goede vriendin van mij vragen wat er was en ik zuchtte even en had het haar toen verteld en zij keek even,, zweeg even en toen er opeens iemand naar haar vroeg draaide ze zich heel erg opgefokt naar die persoon toe,, alsof dat het maar iets saai was dat ik had verteld en zij praatte gewoon vrolijk door met die persoon en toen was ik gewoon boos op haar. Als het haar niet boeit moet ze het eigenlijk gewoon zeggen, niet waar?


    FireFlies Above My Head

    die 'vriendin' is niet echt heel aardig tegen jou! iets meer medeleven was wel beter geweest!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Misschien moet je je maar eens vragen gaan stellen bij jullie "vriendschap". Dit is namelijk niet wat een vriendin hoort te doen hoor.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    imlove schreef:
    die 'vriendin' is niet echt heel aardig tegen jou! iets meer medeleven was wel beter geweest!


    Life is a beautiful struggle

    imlove schreef:
    die 'vriendin' is niet echt heel aardig tegen jou! iets meer medeleven was wel beter geweest!


    They fell in love, didn't they?

    Dat is ook lekker zeg.


    <3

    Dingen in zulke trant had ik ook. Ik baalde eens ook ergens enorm van en zij haalde haar schouders op. En zo nog wel meer dingen. Ging ook altijd doorzeiken en bijdehand doen terwijl ze duidelijk kon merken dat ik er niet voor in de stemming was. Verder no problem, maar laat mij dan met rust. Sindsdien weiger ik haar ook echt 'vriendin' te noemen en noem ik haar gewoon 'klasgenoot' ed. Ik heb ook veel goede en leuke dingen met haar meegemaakt, maar er zijn bepaalde dingen die mij gewoon te ver gaan en waarvan ik vind dat die niet moeten. Niet bij mij.

    Ik heb zojuist op iemands profiel gelezen 'The best way to avoid disappointment is to never expect something.' Dat heb ik ook al vroeg geleerd.
    Eigenlijk.. zouden we gewoon iemand moeten hebben waaraan je je verhaal kwijt kunt en dat diegene echt luistert.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 20:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekkere vriendin zeg :S Ik vind dat ze niet goed heeft gereageerd en dat je aan haar moet vragen waarom ze zo reageerde, want ze kan er best voor je zijn, alleen moet ze niet zo vaag doen!:O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Natuurlijk is het wel erg kut, maar sorry hoor, voor zover ik weet zijn slechte cijfers nog altijd je eigen schuld. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    imlove schreef:
    die 'vriendin' is niet echt heel aardig tegen jou! iets meer medeleven was wel beter geweest!


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..