• Ik ga wss in de meivakantie daarheen (dat ligt ergens in Duitsland), maar mijn ouders twijfelen nog omdat ze de achtbanen te erg vinden. Is iemand hier geweest en kan die mij vertellen of die achtbanen echt zo erg zijn? Want dan kan ik mijn ouders overtuigen haha. (krul)

    Zoals deze, dit is de hoogste/snelste.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 12:22 ]


    Hope goes lost but never dies.

    AHAHAHA, en dat is eng? Man dat vind ik niet eng.

    allereerst is de bluefire niet de hoogste, dat is de Silverstar.
    Ergens in Duitsland, ongeveer 600 KM van NL verwijderd(afhankelijk waar je woont) bij het zwarte woud in de buurt.

    En het park bestaat echt niet uit alleen maar achtbanen hoor(en je ouders hoeven er toch niet perse in?) ;), het park is opgedeeld in landen, en ieder land staat weer bekend om bepaalde dingen, zoals in 'Holland' staan draaiende kopjes, en Griekenland heeft water achtbanen/attracties. Maar het park is inmiddels zo groot dat je toch niet alles in een dag kan doen. Uiteindelijk zijn de blue fire en Silverstar wel de 'engste' die er zijn.
    anyways, het is de moeite zeker wel waard om er naartoe te gaan, ga zelf ieder jaar omdat ze toch telkens met iets nieuws komen ^^

    Aweeeeeesome. Ik wil mee, mee, mee. o_o Dat begin van die achtbaan lijkt op de Rock 'n roll achtbaan in Disneyland :'D Daar word je ook gelanceerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hel schreef:
    allereerst is de bluefire niet de hoogste, dat is de Silverstar.
    Ergens in Duitsland, ongeveer 600 KM van NL verwijderd(afhankelijk waar je woont) bij het zwarte woud in de buurt.

    En het park bestaat echt niet uit alleen maar achtbanen hoor(en je ouders hoeven er toch niet perse in?) ;), het park is opgedeeld in landen, en ieder land staat weer bekend om bepaalde dingen, zoals in 'Holland' staan draaiende kopjes, en Griekenland heeft water achtbanen/attracties. Maar het park is inmiddels zo groot dat je toch niet alles in een dag kan doen. Uiteindelijk zijn de blue fire en Silverstar wel de 'engste' die er zijn.
    anyways, het is de moeite zeker wel waard om er naartoe te gaan, ga zelf ieder jaar omdat ze toch telkens met iets nieuws komen ^^

    dat zocht ik. dankjewel, ik zal ze proberen over te halen, haha! (:


    Hope goes lost but never dies.