• Als je zo'n 'grote' (voor deze tijd dan) artiest bent, zou je toch zeggen dat je op zijn minst je eigen liedjes kan zingen (lol, vooral die hoge noten zijn echt erg.. en zelfs de coupletten kan ze niet zingen..)

    klik hier

    Wat een afgang zeg..


    ars moriendi

    Ze zingt tenminste live. En het is ook niet gemakkelijk hoor, zij zijn ook maar mensen en worden ook wel is zenuwachtig of hebben een slechte dag. En als je gewoon rustig ontspannen in de studio zit, niet moeilijk dat het dan beter gaat, maar ooit al gezien hoeveel volk daar zit? (:


    Get outta my head!

    Dat dacht ik al. Epic faaaail.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Reloaded schreef:
    Ze zingt tenminste live. En het is ook niet gemakkelijk hoor, zij zijn ook maar mensen en worden ook wel is zenuwachtig of hebben een slechte dag. En als je gewoon rustig ontspannen in de studio zit, niet moeilijk dat het dan beter gaat, maar ooit al gezien hoeveel volk daar zit? (:

    Als jij zogenaamd een artiest bent die optreed op de mtvmusicawards: ja, dan mag ik toch hopen dat je live kunt zingen.
    Zoek voor de grap maar eens een live optreden op van bijvoorbeeld Freddie Mercury, of bijvoorbeeld Bon Jovi.
    Blijkt maar weer dat het er allemaal niet op vooruit is gegaan. Rihanna bijvoorbeeld klonk live ook helemaal nergens naar.
    Ik vind gewoon dat iedereen keihard ge-faked wordt met al die auto-tune artiesten.
    Als je niet kan zingen live, moet je ook geen zanger(es) genoemd worden.


    ars moriendi

    Romances schreef:
    Ach, zij hebben ook wel eens een slechte dag. Op andere momenten zullen ze wel degelijk kunnen zingen.

    Agreed. Plus ik denk dat ze nerveus was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het niet vals hoor.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Outside schreef:
    (...)
    Als jij zogenaamd een artiest bent die optreed op de mtvmusicawards: ja, dan mag ik toch hopen dat je live kunt zingen.
    Zoek voor de grap maar eens een live optreden op van bijvoorbeeld Freddie Mercury, of bijvoorbeeld Bon Jovi.
    Blijkt maar weer dat het er allemaal niet op vooruit is gegaan. Rihanna bijvoorbeeld klonk live ook helemaal nergens naar.
    Ik vind gewoon dat iedereen keihard ge-faked wordt met al die auto-tune artiesten.
    Als je niet kan zingen live, moet je ook geen zanger(es) genoemd worden.
    Ik weet het, Michael Jackson bv was ook heel goed live. Maar zulke talenten kom je zelden tegen... Er wordt ook inderdaad veel gefaket. maar zangeres is ook niet de makkelijkste carriere, je stem wordt te rap overbelast..


    Get outta my head!

    Oke. Ben ik dan de enige die zich haar opening twee jaar geleden ofzo nog kan herinneren, dat ze toen óók zo slecht zong?


    You move me ......... Kurt

    Outside schreef:
    (...)
    Als jij zogenaamd een artiest bent die optreed op de mtvmusicawards: ja, dan mag ik toch hopen dat je live kunt zingen.
    Zoek voor de grap maar eens een live optreden op van bijvoorbeeld Freddie Mercury, of bijvoorbeeld Bon Jovi.
    Blijkt maar weer dat het er allemaal niet op vooruit is gegaan. Rihanna bijvoorbeeld klonk live ook helemaal nergens naar.
    Ik vind gewoon dat iedereen keihard ge-faked wordt met al die auto-tune artiesten.
    Als je niet kan zingen live, moet je ook geen zanger(es) genoemd worden.

    Doe het zelf maar eens na ipv die artiesten af te zeiken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ATL schreef:
    (...)
    Inderdaad! Ze is zo goed en toen ze er eenmaal goed inzat wat een stem heeft ze dan! Ik ga haar live zien. :9~

    Serieuziteit?
    Ik ben jaloers meid o.o
    Wanneeer?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Katy Perry kan eigelijk gewoon niet zingen :X
    Als ik andere liedjes hoor van haar en die zijn live dan trekken die ook op ni veel..


    Stop wishing, Start doing..

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Doe het zelf maar eens na ipv die artiesten af te zeiken.

    -_- ohja, het overgebruikte argument.

    Als jij jezelf een zangeres noemt, moet je ook kunnen zingen. -_- Lijkt me niet meer als normaal?


    ars moriendi

    Het was toch al duidelijk dat zij niet live kan zingen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Romances schreef:
    Ach, zij hebben ook wel eens een slechte dag. Op andere momenten zullen ze wel degelijk kunnen zingen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    De video is verwijderd. Wie was de zangeres?


    Ivar Oosterloo.

    De video doet het niet


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.