• Heel veel Q'ers doen dat iedere maand zodra het kan wat mij heel vaak in de war brengt, omdat het dan weer een week duurt voordat ik ze onthoud, maar ik heb de mijne nu al bijna vier maanden, vooral door inspiratieloosheid. (:
    Dus wat vinden jullie daar nou van?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de mijne al eeuwen, ook door inspiratieloosheid (:
    Ik vind het soms lastig als mensen veranderen, omdat je dan niet door hebt dat het 'dezelfde' is, maar de meeste actieve leden herken ik dan nog wel aan iets anders dus dan maakt het me niet zo uit.


    effort never betrays you

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik ook niet :9~
    Ik vind het ook maar verwarrend als mensen altijd hun username veranderen!


    Play The Best Memories.

    Lipsy schreef:
    Ik heb de mijne al eeuwen, ook door inspiratieloosheid (:
    Ik vind het soms lastig als mensen veranderen, omdat je dan niet door hebt dat het 'dezelfde' is, maar de meeste actieve leden herken ik dan nog wel aan iets anders dus dan maakt het me niet zo uit.

    Ja, op het forum herken ik ze wel aan hun profielfotos als ze die niet tegelijkertijd vernieuwen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb deze ook alweer lang. Ik hou ze lang, tot ik weer iets anders heb gevonden waarvan ik zéker weet dat ik hem wil en dan tja. Dan verander ik hem.
    Ik vind het trouwens erg verwarrend inderdaad als mensen zo vaak hun naam veranderen :/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Heb ik dan geen karakter omdat ik 'm wél verander? :'(
    Jij hebt een ander karakter -aait-


    Life is hard and then we die