• Infected

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan is een eiland en één van de vijf stadsdelen van New York wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers. Deze burgers worden dodelijk ziek en zijn ten dode opgeschreven. De infectie zorgt ervoor dat ze blijven leven, terwijl hun hart echter stil staat. De mensen worden hersendood, of hoe wij ze noemen, worden het 'zombies'.
    5 random mensen die op dat moment op het eilandje Manhattan aanwezig waren vluchten naar het winkelcentrum, waar ze veilig zijn. Voorlopig....


    vannaf nu online.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 21:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik neem abo


    (Be)lieve in (you)rself

    Klinkt koel(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Heb al abo! :Y) Klink echt awsome 8D

    mensen neem abo we waarschuwen niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Chica schreef:
    mensen neem abo we waarschuwen niet



    helemaal mee eens


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik neem abo ^^
    Maar volgens mij klopt deze zin niet, no offence

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan is een eiland en één van de vijf stadsdelen van New York wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Luce schreef:
    Ik neem abo ^^
    Maar volgens mij klopt deze zin niet, no offence

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan is een eiland en één van de vijf stadsdelen van New York wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers.
    Oh, ja klopt. Moet gewoon zijn 'Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers' c: Had er perongelijk tekst achtergeplakt door op de verkeerde knop te drukken XD

    -Sem aka Parviainen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 21:23 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Luce schreef:
    Ik neem abo ^^
    Maar volgens mij klopt deze zin niet, no offence

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan is een eiland en één van de vijf stadsdelen van New York wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers.
    Nee, dat moet inderdaad 'Een infectie breekt uit op het eilandje Manhatten die zich langzaam verspreidt door het overdragen van gewone burgers.' zijn

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 21:25 ]


    Only losers can act the way you do

    Luce schreef:
    Ik neem abo ^^
    Maar volgens mij klopt deze zin niet, no offence

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan is een eiland en één van de vijf stadsdelen van New York wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers.


    ik heb hem gewoon van het verhaal gekopieert.

    Maar ik zal sem vragen of ze het wilt verbeteren


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    ik heb hem gewoon van het verhaal gekopieert.

    Maar ik zal sem vragen of ze het wilt verbeteren
    Al gedaan (: Was een foutje van me ;p


    I live for the applause, you will die for it.

    Introductie en hfst. 1 staan al klaar maar nog ge-inactiveerd.
    Moet ik wachten tot een betareader de spelfouten eruit heeft gehaald of zal ik 'm al activeren? :3


    I live for the applause, you will die for it.


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Chapter 2


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Woeww, spannend :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Love it!