• ik woon in een flat en er begint ineens iemand te boren.. dus het gaat heel de flat door... en die gene doet het ook nog eens met een verkeerde boor dus dat is al helemaal lekker veel lawaai...

    iemand hier ook last van ?(cat)


    My heart is yours and so am I

    ik woon niet in een flat maar ik kan me er iets bij voorstellen -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    ikke nooit. woon buiten af..
    maar sterkte..:P

    2 huizen verderop waren ze bezig met een overkapping maken. En daarvoor boorden ze ook in de muur, en dat hoorden we. Doodirritant.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    er is iets met onze radio en hij staat op het hardste en we krijgen hem maar niet af!!!
    we hebben hem al op de grond gegooid maar te vergeefs...
    nu ligt hij in de kelder.

    Chaos schreef:
    2 huizen verderop waren ze bezig met een overkapping maken. En daarvoor boorden ze ook in de muur, en dat hoorden we. Doodirritant.
    bij ons boren ze in de muur met een hout boor '___'


    My heart is yours and so am I

    Onze buurman was laatst wat aan de muur aan het boren ofzo, want mijn hele muur trilde en dik hard lawaai. Echt zo vervelend!


    Everything is worse without music.

    Aaarh, daar kan ik me ook dood aan ergeren. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik woon niet in een flat, maar er is hier in de buurt iemand die elk weekend zijn oprit nieuw aanlegt, en daarvoor gebruikt hij ook erg luidruchtig gereedschap. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik woon niet in flat maar in een blok..hoor het ook wel eens als iemand moet boren, maar wat moet dat moet! denk dat je later zelf ook zoiets hb van: ja sorry..het moet! maar als het te vroeg is..(dus voor de tijd dat je herrie mag maken) mag je er wat van zeggen

    Crime schreef:
    Aaarh, daar kan ik me ook dood aan ergeren. (cat)


    Life begins at the end of your comfort zone